رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه از واگذارنشدن سرخابی‌ها به شرکت‌های خصولتی خوشحال است، گفت: استقلال و پرسپولیس همچنان در اختیار وزارت ورزش و جوانان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالیکه قرار بود امروز چهارشنبه برنده سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شود، این اتفاق رخ نداد تا سرخابی‌ها برای حضور در لیگ پانزدهم مجددا در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرند.

در مزایده چهارم سرخابی‌ها، شرکت سرمایه گذاری سمند برای باشگاه استقلال مبلغ ۲۹۰ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان را پیشنهاد داده بود. همچنین رقم پیشنهادی شرکت استیل آذین یکی از سه خریدار پرسپولیس ۳۳۲ میلیارد و ۶۸۸ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۶۶۶تومان بود. شرکت بهنام پیشرو کیش نیز ۳۲۹ میلیارد و ۸۸۹ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۸۸۰ تومان و شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی نیوان ابتکار از دیگر خریداران باشگاه پرسپولیس ۲۹۰ میلیارد تومان برای خرید سهام این باشگاه پیشنهاد داده بودند.

میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دو ماه تنفس اعلام کردیم اما به خاطر آسیب ندیدن این دو تیم و اینکه سازمان خصوصی‌سازی متهم به بلاتکلیف گذاشتن این تیم‌ها نشود، همچنان این دو باشگاه در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: این دو باشگاه می‌توانند نقل و انتقالات را با همین شکل در این فصل انجام دهند. همچنین امیدوارم در این زمان موانع مختصر برای واگذاری سرخابی‌ها هم برطرف شود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی همچنین گفت: از اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به متقاضیانی که گفته می‌شد خصولتی هستند و ما هم علاقه‌‍مند نبودیم این تیم‌ها را به آنها واگذار کنیم، خوشحال هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.