پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بی‌ثباتی در مدیریت باعث شد تا این تیم فصل خوبی را سپری نکند، گفت: بازیکنان پرسپولیس با احتیاط زیادی به زمین رفتند، موضوعی که عامل ناکامی این تیم بود.

فریدون معینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با شکست ۳ بر صفر سرخپوشان همراه بود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی‌های حذفی شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنان بیش از حد فکر و ذکرشان را روی این مسابقه گذاشته بودند.

وی در ادامه افزود: باید برای بازی‌های حذفی استراتژی خاصی داشت اما پرسپولیس انسجام لازم را در دیدار مقابل الهلال نداشت و پاس‌های این تیم به خوبی انجام نمی‌گرفت و در حملات و ضدحملات هم باید بهتر عمل می‌کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: الهلال به پیروزی در این مسابقه نیاز داشت، به همین دلیل پرسپولیسی‌ها باید به خوبی در زمین برنامه پرسینگ را انجام می‌دادند تا حریف زیاد به دروازه نزدیک نشود که این عمل هم به خوبی صورت نگرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به ثمر رسیدن چنین نتیجه‌ای قابل پیش بینی بود؟، خاطرنشان کرد: الهلال تیم قدرتمندی بود اما بازیکنان در این مسابقه با احتیاط زیادی به زمین رفته بودند که همین مساله به پرسپولیس ضربه زد.

معینی در خصوص ناکامی های پرسپولیس در فصل اخیر، تصریح کرد: ساختار نادرست باشگاه در این فصل باعث شد تا این تیم به خوبی نتواند قدرت همیشگی‌ش را داشته باشد. تغییرات زیاد در حیطه مدیریت باشگاه باعث ایجاد این حال و روز شد.

وی ادامه داد: برای موفقیت در تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس باید برنامه طولانی مدت و ۱۰ ساله ارائه داد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد تا پرسپولیس به یک باشگاه واقعا حرفه‌ای تبدیل شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا با ادامه همکاری با برانکو ایوانکوویچ موافق هستید یا خیر؟، گفت: بله، البته نه تنها برانکو بلکه مربیان قبلی پرسپولیس هم مربیان باسابقه و خوبی بودند اما بی‌ثباتی در مدیریت باشگاه باعث شد تا پرسپولیس فصل خوبی را سپری نکند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.