مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که مزایده بعدی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با تعیین شرایط جدید از سر گرفته می‌شود.

جعفر سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص رد شدن تقاضای چهار شرکتی که برای خرید پرسپولیس و استقلال اقدام کرده بودند، اظهار داشت: شرکت نیوان ابتکار که متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس بود، در پاکت پیشنهادی خود شرطی گذاشته بود. عملاً آنها نمی‌توانستند چنین کاری انجام دهند و بابت مخدوش بودن پیشنهاد آنها به دلیل همین مشروط بودن پیشنهادشان از مزایده کنار گذاشته شد.

وی افزود: سه شرکت دیگر هم که یکی از آنها متقاضی خرید باشگاه استقلال بود و دو شرکت دیگر برای خرید باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده بودند، اهلیت‌شان به اثبات نرسید.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره اینکه مزایده بعدی این دو باشگاه چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: تا دو ماه آینده به طور قطع مزایده‌ای برگزار نخواهد شد تا پرسپولیس و استقلال در فصل نقل‌وانتقالات با قدرت حاضر شوند.

سبحانی خاطرنشان کرد: وزارت اقتصاد و دارایی به عنوان رئیس مجمع این دو باشگاه، به وزارت ورزش‌وجوانان اختیار تام داده تا برای این دو باشگاه اسپانسر گرفته شود، سرمربیان خود را انتخاب کنند، در فصل نقل‌وانتقالات پر قدرت ظاهر شوند و وضعیت خود را برای فصل آینده مشخص کنند.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با تأکید بر اینکه مزایده سرخابی‌ها در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود، گفت: از ابتدای لیگ برتر پانزدهم بار دیگر بحث واگذاری این دو باشگاه را به بخش خصوصی از سر خواهیم گرفت اما این اتفاق با تعیین شرایط جدید رخ خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.