تیم نفت تهران پیش از دیدار با الاهلی شرایط آرامی را پشت سر می‌گذارد و آماده مصاف با نماینده عربستان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال نفت ایران در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب (چهارشنبه) در جده به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که پیش از آغاز این دیدار، بازیکنان نفت در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می‌برند.

*پس از اتفاقات فرودگاه جده، منصور قنبرزاده به شدت پیگیری ماجرا بود و شکایتی هم از سوی باشگاه نفت به AFC شد تا به این موضوع رسیدگی شود. مدیرعامل باشگاه نفت این موضوع را به خوبی مدیریت کرد و بازیکنان توانستند روحیه خود را حفظ کنند.

*اعتراض شدید نفتی‌ها و رفتار عجیب مسئولان فرودگاه جده باعث شده تا تلویزیون عربستان هم در برنامه‌های مختلف به این موضوع بپردازد که در نوع خود جالب توجه است.

*روز گذشته آخرین تمرین تیم نفت برگزار شد که علیرضا منصوریان تمرین سبکی را برای بازیکنانش در نظر گرفت. بازیکنان نفت در این تمرین شرایط خوبی به لحاظ بدنی و فنی داشتند که سرمربی تیم‌شان را برای بازی امشب امیدوار کردند.

*بهرام میرشیبانی، مدیرفنی تیم نفت مسائل فنی مربوط به تیم را از لحظه ورود به عربستان پیگیری کرد و به همراه مهدی تاج نقش مهمی در هماهنگی کارها به عهده داشت.

* زارعی، سرکنسول ایران در جده پس از مشکلی که برای نفتی‌ها به وجود آمد، به شخصه در کنار تیم حاضر شد و به طور تمام وقت در کنار اعضای تیم نفت حضور داشت.

* منصور قنبرزاده، رحیم ایرانیان، بهرام میرشیبانی و چند نفر دیگر از مسئولان تیم نفت پس از آرام شدن اوضاع این تیم و کم شدن حاشیه‌ها، روز گذشته راهی مکه شدند و به زیارت خانه خدا پرداختند.

به گزارش تسنیم، دیدار الاهلی عربستان - نفت ایران از ساعت ۲۲:۱۵ امشب در جده آغاز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.