پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید برانکو در پرسپولیس بماند و تیم را برای فصل بعد تقویت کند. پرسپولیس مشکل فنی ندارد بلکه مشکل بازیکن دارد.

مرتضی‌ فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال عربستان و حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مثل روز روشن بود که الهلال پرسپولیس را شکست می‌دهد. الهلال قوی‌ترین تیم آسیا و در زمین خودش بسیار قدرتمند است، البته بازیکنان پرسپولیس هم زحمت زیادی کشیدند اما نمی‌شد در عربستان الهلال را شکست داد.

وی درباره اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس که منجر به ثمر رسیدن گل اول و سوم الهلال شد، خاطرنشان کرد: مدافعان ایرانی تمام ضربات سر را می‌زنند اما در حرکات عمقی جا می‌مانند. زمان ما هم این طور بود و ما به راحتی روی یک‌ودوها جا می‌ماندیم. در کل اشتباهات فردی در فوتبال وجود دارد اما این مسئله در پرسپولیس بیشتر است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چند نفر از بازیکنان این تیم باید از جمع سرخپوشان جدا شوند، گفت: به جز نوری، عالیشاه، نوروزی، طارمی، نورمحمدی، نوراللهی و بنگر بقیه باید بروند، هر چند بنگر دیگر پیشکسوت شده و باید با ما تمرین کند (باخنده). خارج از شوخی بنگر همیشه برای پرسپولیس بازیکن خوبی بوده است.

فنونی‌زاده در خصوص مسئله واگذاری باشگاه پرسپولیس هم اظهار داشت: امیدوارم برای فصل بعد باشگاه صاحب پیدا کند تا تکلیف تیم اصلی و تیم‌های پایه مشخص شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برانکو باید در پرسپولیس بماند یا خیر، عنوان کرد: فکر می‌کنم در قرارداد برانکو بندی وجود داشته باشد که او بتواند چند بازیکن از کرواسی را به پرسپولیس بیاورد. به این صورت باید برانکو در پرسپولیس بماند و تیم را برای فصل بعد تقویت کند. پرسپولیس مشکل فنی ندارد بلکه مشکل بازیکن دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.