به نظر سرمربی تیم ملی اسپانیا، رافا بنیتس گزینه شایسته‌ای برای جانشینی کارلو آنچلوتی در نیمکت رئال مادرید است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویسنته دل‌بوسکه معتقد است که کارلو آنچلوتی، سرمربی اخراجی رئال‌ مادرید در دو فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو توانسته تأثیر بسزایی بر فوتبال اسپانیا بگذارد اما حالا که او رفته است رافائل بنیتس می‌تواند جانشین خوبی برای کارلتو باشد.

دل‌بوسکه درباره مقایسه‌هایی که میان کارلتو و بنیتس صورت می‌گیرد، اظهار داشت: به نظر من هر دو مربیانی حرفه‌ای و با شخصیت هستند. آنچلوتی کسی بوده است که توانسته تأثیرش را بر فوتبال اسپانیا بگذارد.

دل‌بوسکه در پاسخ به این سؤال که آیا رافا بنیتس گزینه شایسته‌ای برای جانشینی آنچلوتی است، تأکید کرد: این من نیستم که درباره این موضوع باید تصمیم‌گیری کنم اما به نظر رافا یکی از بهترین مربیان دنیا است.

سرمربی پیشین رئال‌مادرید که خود یکی از کسانی بوده است که طعم اخراج شدن توسط فلورنتینو  پرس را چشیده درباره این موضوع که آیا برکناری آنچلوتی توسط پرس اقدام منصفانه‌ای بوده است یا خیر،‌عنوان کرد: من نمی‌توانم به این پرسش پاسخ بدهم. این تصمیمی است که باشگاه اتخاذ کرده است و من نباید در این باره قضاوت کنم.

خداحافظی ژاوی با بارسایی‌ها موضوع دیگری بود که سرمربی ماتادورها به آن اشاره داد و اظهار داشت: ژاوی هرناندس همیشه در یادها خواهد ماند. او یک قهرمان است که سال‌ها در کنار ما بود و باید از او به خاطر تمام کارهایی که انجام داده است تشکر کنیم.

آیا داوید خه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد به رئال‌مادرید خواهد پیوست. دل‌بوسکه در این خصوص گفت: این تصمیمی است که رئال‌مادرید باید اتخاذ کند و این باشگاه است که می‌داند به دخه‌آ نیاز دارد یا نه.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.