به باور لژیونر آلمانی اسبق رئال مادرید، یورگن کلوپ اگر چه محبوب هواداران کهکشانی است اما به خاطر ندانستن زبان، شانس حضوری نزد کهکشانی‌ها ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در مدت یکی،‌دو روز گذشته مهم‌ترین خبری که در ارتباط با تیم متمول شهر مادرید و جهان وجود داشته، عزل کارلو آنچلوتی بود.

مربی ایتالیایی که سال گذشته قهرمانی اروپا را برای سفید‌پوشان کسب کرد اما امسال به علت عدم راهیابی به فینال لیگ قهرمانان و عدم فتح لالیگا و حذف از کوپا دل‌ری، حکم اخراج از فلورینتو پرس، مدیر باشگاه گرفت.

هنوز ساعاتی از اعلام این خبر نگذشته بود که چند رسانه مهم اسپانیایی از جمله روزنامه مارکا اقدام به نظرخواهی از هواداران در مورد جانشین آنچلوتی در تیم کهکشانی کردند.

دراین میان نکته جالب این بود که یورگن کلوپ، سرمربی ۷ سال گذشته بورسیادورتموند، ۴۴ درصد رای‌ هواداران را به خود اختصاص داد.

در واقع با این رای مشخص شد‌ که مربی ۴۷ ساله ژرمنی جایگاه خوبی نزد آنان دارد.

با این حال کریستوف متسلدر، مدافع سابق آلمان که در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ برای رئالی‌ها بازی کرده و به فضای کار نزد تیم قدرتمند و صاحب نفوذ اسپانیایی آشنا است،اعتقادی متفاوت دارد.

وی در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: برای مدیریت رئال، دانستن زبان اسپانیولی اولویت اول است. مدیران رئال مربی را استخدام می‌کنند که مسلط به زبان اسپانیولی باشد. از این جهت همه می دانیم کلوپ به جز چند جمله، نمی‌تواند به زبان اسپانیولی صحبت کند. به این دلیل اساسی شانسی را برای حضورش در رئال نمی‌بینم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.