ستاره بلژیکی چلسی تاکید کرد تنها رویای او با این تیم لندنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. او می‌گوید که دلیلی برای ترک لیگ جزیره نمی‌بیند و با خشونت در این لیگ مشکلی ندارد.

به گزارش ایسنا، ادن هازارد این فصل هم عملکرد درخشانی تیم داشت و توانست زمینه را برای قهرمانی آبی-پوشان لندنی در لیگ برتر انگلیس فراهم بکند. هازارد از چند تیم سرشناس اروپایی همچون رئال مادرید و بایرن مونیخ پیشنهاد داشت اما ترجیح داد قراردادش را تا سال ۲۰۲۰ با چلسی تمدید کند.

این بازیکن بلژیکی درباره این سوال که آیا به تغییر و ترک چلسی فکر نکرده است، این گونه پاسخ داد: چرا باید به دنبال تغییر باشم؟ وقتی همه چیز به خوبی پیش می رود دیگر دلیلی برای تغییر وجود ندارد. هر بازیکن دیگری نیز مانند من فکر می کند. وقتی در تیمی بازی می کنم که راحت هستم و می توانم جام به دست آورم و به آرزوهای خود برسم، پس احمقانه است که به تیم دیگری بروم.

بازی کردن در لیگ برتر انگلیس بسیار سخت است به ویژه برای بازیکنان با تکنیک و ریز نقش؛ چرا که پیوسته با تکل ها و برخوردهای خشن مدافعان مواجه می شوند. هازارد نیز چنین مشکلی را به خوبی تجربه کرده است. این بازیکن بلژیکی بیش از هر بازیکن دیگری مورد خشونت قرار می گیرد و این باعث شد تا مورینیو واکنش نشان دهد و هشدار بدهد که اگر وضعیت این گونه ادامه یابد، هازارد لیگ جزیره را ترک خواهد کرد.

هازارد در این باره گفت: چه بسا به چنین حمایتی نیاز داشته باشم اما این شاخصه فوتبال انگلیس است. در این جا مردم از درگیری و برخوردهای شدید لذت می برند. من به سبک بازی خود ادامه می دهم و می خواهم با بازی زیبایی که به نمایش می گذارم هواداران را به وجد بیاورم. من بازیکنی تکنیکی هستم و طبیعی است که با خشونت مواجه شوم. این موضوع را به خوبی درک می کنم و با آن مشکلی ندارم. من مثل بوکسورهای قوی هستم که مشت های سنگین را تحمل می کنند.

هازارد در تابستان ۲۰۱۲ با ۴۵ میلیون یورو از لیل فرانسه به چلسی پیوست. زمانی که این ستاره بلژیکی به چلسی پیوست این تیم توانسته بود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. الان رویای هازارد این است که بتواند با چلسی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد تا این شایستگی را داشته باشد که با ستاره هایی همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه شود.

او گفت: لیگ قهرمانان اروپا تنها افتخاری است که در زندگی ورزشی خود کم دارم. معمولا بازیکنان بزرگ و سرشناس توانسته اند که قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کنند. چه بسا قهرمانی در این رقابت ها باعث شده تا آنها بزرگ و ستاره لقب بگیرند. بنابراین ضروری است که من هم قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کنم تا شایسته تقدیر و ستایش باشم. هر چند که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است اما من ایمان دارم که روزی می توانم قهرمانی در این رقابت ها را به دست آورم. چلسی این توانایی را دارد که به قهرمانی در این رقابت ها برسد. نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا به این رویای خود نیز برسم.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی تاکید کرده است که تیمش در فصل جابه‌جایی تابستانی سه، چهار بازیکن بزرگ جذب خواهد کرد تا در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا شانس قهرمانی داشته باشد. هازارد در این باره گفت: بسیار سخت است که در یک فصل در همه جام ها رقابت کرد. فصل آینده هدف نخست ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. از بازیکنان جدید استقبال خواهیم کرد. چلسی همواره به بازیکنان بزرگ نیاز داشته است. تیمی که می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت های لیگ برتر انگلیس به عنوان قهرمانی دست یابد باید بازیکنان بزرگ جذب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.