یک نشریه معتبر فرانسوی اعلام کرد که قهرمان لوشامپیونه قصد دارد ژاوی را قبل از آغاز دوران بازیگری‌اش در حاشیه خلیج‌فارس، به پاریس ببرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه پاریسین فرانسه اعلام کرد که ناصر الخلیفی مدیر قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد با هموطنان خود در تیم السد قطر رایزنی کند و ژاوی هرناندس بازیکن اسپانیایی جدید این تیم را برای یک فصل قرض بگیرد.

ژاوی هفته گذشته اعلام کرد که در پایان این فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد و به تیم السد قطر می پیوندد. رئیس باشگاه السد برادر تمیم بن حمد آل‌ثانی، امیر قطر و مالک واقعی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و به این ترتیب در صورتی که پاریسی‌ها به طور جدی خواهان جذب ژاوی باشند، بعید به نظر می‌رسد که مشکلی برای جذب او از السد داشته باشند، مگر اینکه این بازیکن ۳۵ ساله شخصاً مایل به انجام این کار نباشد.

طبق ادعای نشریه پاریسین، رایزنی‌ها برای انتقال ژاوی به PSG به صورت کاملاً محرمانه صورت گرفته است و بر بستر همان استراتژی است که فصل گذشته مالکان اماراتی تیم فوتبال منچسترسیتی برای جذب فرانک لمپارد از تیم آمریکایی زیر مجموعه خود، نیویورک سیتی داشتند.

درباره ژاوی اما پاری‌سن‌ژرمن مجبور نیست هیچ پولی را به ژاوی بپردازد و تمام حقوق او از سوی السد پرداخت می‌شود. ژاوی می‌تواند برای تیم تحت هدایت لوران بلان یک مهره کلیدی باشد، به خصوص که مربی پاریسی‌ها برای بازی تیمش از شیوه بازی بارسا الگوبرداری می‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )