سرمربی اخراج شده سفیدپوشان مادریدی نیمی از دستمزد یک سال باقیمانده از قرارداد خود با رئال را به عنوان غرامت دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی ناکامی رئال مادرید در فصل اخیر، فلورنتینو پرس، رئیس این باشگاه اسپانیایی دوشنبه شب با حضور در کنفرانس خبری به طور رسمی قطع همکاری با کارلو آنچلوتی را پس از دو فصل حضور در این تیم اعلام کرد. دو فصلی که متفاوت از یکدیگر بودند جایی که آنچلوتی ۵۵ ساله در فصل ۱۴-۲۰۱۳ عنوان قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را برای کهکشانی‌ها به ارمغان آورد اما در فصل اخیر در تمامی رقابت‌ها در کسب جام ناکام ماند.

در حالی که هنوز از جزییات کنار گذاشتن کارلتو که در سال ۲۰۱۳ با قراردادی سه ساله هدایت کهکشانی‌ها را بر عهده گرفته بود، خبری رسمی منتشر نشده، اکنون خبر می‌رسد که باشگاه رئال‌مادرید برای جبران خسارت این مربی ایتالیایی به عنوان غرامت به او ۵۰ درصد از رقم قرارداد سالیاانه‌اش که چهار میلیون یورو می‌شود، پرداخت خواهد کرد.

آنچلوتی ترجیح می‌داد تمام دستمزد سالیانه یک سال قرارداد باقیمانده‌اش را با رئال بگیرد ولی با توجه به بندی که در قرارداد او وجود داشت باشگاه رئال‌مادرید در صورت قطع همکاری با این مربی می‌تواند نیمی از دستمزد ۸ میلیون یورویی وی در سال را پرداخت کند.

سرمربی پیشین میلان ظاهراً قصد ندارد در فصل آینده مربیگری کند و می‌خواهد تا گردن خود دچار مشکل است را به تیغ جراحان بسپارد.

در حال حاضر رافائل بنیتس، سرمربی ناپولی و یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی آنچلوتی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.