عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: ۷،۸ سال است که کار مربیگری را بوسیده و کنار گذاشته‌ام و دیگر قصد مربیگری ندارم.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نامشخص بودن وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: همه از این شرایط ناراحت هستند و زمان به سرعت در حال از بین رفتن است. پرسپولیس مربی دارد و تیمش در جریان مسابقات قرار دارد ولی در استقلال همه چیز رها شده و همه بلاتکلیف هستند.

وی با بیان اینکه با این وضعیت نمی‌توان کاری کرد، افزود: مشخص نیست که شرکت ایران خودرو می‌تواند در مزایده استقلال برنده شود یا نه. شرایط برای استقلال سخت شده و اگر در این چند روز هم وضعیت استقلال مشخص شود، باز هم زمان را از دست داده‌ایم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه عنوان شده که وی جزو گزینه‌های سرمربیگری استقلال است، تصریح کرد: در شرایطی که فوتبال ما تعطیل شده، این مطالب هم منتشر می‌شود. ۷،۸ سال است که کار مربیگری را بوسیده‌ام و گذاشته‌ام کنار و دیگر قصد مربیگری ندارم. هنوز هیچ فکری برای استقلال نشده و همه بلاتکلیف هستند.

پورحیدری در مورد گزینه‌های خارجی استقلال از جمله فیلیپ تروسیه، تاپ مولر و ... گفت: در جریان این مسئله قرار ندارم و قرار شد که در جلسه بعدی هیئت مدیره در این زمینه صحبت کنیم اما در واقع باید دید باشگاه به چه کسی می‌رسد و او باید انتخاب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.