سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد در نقد مشکلات لیگ برتر جزیره، نبود امکانات کافی در ورزشگاه‌های تعداد زیادی از تیم‌های این لیگ را دردسرساز دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان فصل ۱۵-۲۰۱۴ لیگ برتر انگلیس، شبکه تلویزیونی باشگاه منچستریونایتد مصاحبه‌ای با لوئیز فن‌خال سرمربی شیاطین سرخ انجام داده است و در آن خواسته که از نقاط مثبت و منفی این رقابت‌ها در اولین فصل حضورش در جزیره بگوید.

فن‌خال که تیمش فصل را با ایستادن در رده چهارم به پایان رساند تا سهمیه حضور در مرحله پلی‌آف مقدماتی لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب کند، درباره اولین فصل مربیگری‌اش در لیگ برتر انگلیس گفت: هم می‌توانم چیزهای مثبت بگویم هم چیزهای منفی اما بگذارید با نکات منفی شروع کنیم. به نظر من امکانات در اکثر استادیوم‌های لیگ برتر به اندازه کافی خوب نیست، چرا که در آنها بازیکنان ما حتی جای کافی برای عوض کردن لباس‌های خود و پوشیدن پیراهن تیم‌ را ندارند.

وی ادامه داد: مربیان هم از این مشکل در امان نبودند. بیشتر مواقع من به دلیل اینکه جای کافی وجود نداشت، روی توالت می‌نشستم، البته نه برای اینکه کاری انجام دهم بلکه برای به این دلیل که جای دیگری برای نشستن وجود نداشت. این وضعیت برای من به شخصه تعجب‌آور بود.

سرمربی هلندی من‌یونایتد در ادامه به نکات مثبت لیگ برتر اشاره داشت و تأکید کرد: عجین شدن فوتبال در این کشور با زندگی مردم باور نکردنی است و این همان چیزی است که انتظارش را داشتم. به نظر من حضور در انگلیس شرایطی فوق‌العاده را برای شما به وجود می‌آورد. مردم انگلیس با فوتبال زندگی می‌کنند. اینجا فوتبال زندگی می‌کند و زندگی فوتبال است. در آلمان شرایط اصلاً اینگونه نیست، در اسپانیا کمی بهتر است اما وضعیت در انگلیس باورنکردنی است. دیدن چنین صحنه‌ای فوق‌العاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.