نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از معطلی ۵ ساعته اعضای تیم نفت ایران در فرودگاه شهر جده عصبانی شده و از مدیران باشگاه الاهلی خواست در این مورد توضیح لازم را ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان نشست خبری علیرضا منصوریان پیش از دیدار با الاهلی عربستان که عصر امروز سه‌شنبه برگزار شد، سرمربی تیم فوتبال نفت ایران اعلام کرد اشخاص پشت گیت فرودگاه نباید آنقدر توانمند باشند كه بتوانند در روند رشد فوتبال آسیا تأثیر منفی بگذارند!

این صحبت منصوریان باعث شد نماینده AFC از معطلی ۵ ساعته اعضای تیم نفت عصبانی شده و از مدیران باشگاه الاهلی در این خصوص توضیح بخواهد.

همچنین در پایان نشست خبری، مسئول AFC و مدیران باشگاه الاهلی كه تحت تاثیر صحبت‌های سرمربی نفت ایران قرار گرفته بودند، به دلجویی از وی پرداختند.

در دیدار رفت دو تیم و در شرایطی كه نایب رئیس باشگاه الاهلی بدون ID كارت در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، علیرضا منصوریان در اقدامی كم سابقه و نادر در دنیای فوتبال حرفه‌ای، ID كارت خود را به وی اهدا كرد. در غیر اینصورت پلیس از حضور وی در رختكن الاهلی جلوگیری می‌كرد.

دیدار تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و نفت تهران در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۲:۱۵ فردا چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده برگزار می‌شود. دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر تیم فوتبال نفت تهران همراه شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )