مدافع تیم فوتبال استقلال خورستان با بیان این‌که مس کرمان در دیدار روز گذشته بسیار ضدفوتبال بازی می‌کرد، گفت: ما در این مسابقه صبورانه بازی کردیم و با در اختیار گرفتن بازی، به پیروزی رسیدیم.

میثم مجیدی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: بازی با مس خوب بود و ما می​خواستیم که در اهواز نتیجه را تمام کنیم. متاسفانه در این دیدار مس کرمان خیلی ضدفوتبال بازی می‌کرد و با تاخیر انداختن در بازی، در روند بازی تاثیر گذاشت.

وی بیان کرد: ما در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم ولی با صحبت​هایی که ویسی و کادرفنی در بین دو نیمه با ما داشتند، توانستیم در نیمه دوم تمام بازی را در اختیار بگیریم و می​توان گفت ما در این مسابقه صبورانه بازی کردیم و با در اختیار گرفتن بازی، به پیروزی رسیدیم. خدا کمک​مان کرد و توانستیم در دقیقه ۹۴ بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در این دیدار تا می​خواستیم حمله کنیم و بازی را در اختیار بگیریم، متاسفانه تیم حریف بازی را می​خواباند و مانع هیجان و تپش بازی می​شد. به هر حال شاید هم این حکمت خدا بود که بازی به این صورت پیش برود تا مهدی مومنی در دقیقه ۹۴ آن گل زیبا را به ثمر برساند.

وی در ادامه درباره عدم نتیجه​گیری استقلال خوزستان در لیگ برتر، عنوان کرد: طبق گفته کارشناسان و خیلی از کسانی که فوتبال را تحلیل می​کنند، تیم ما خیلی خوب فوتبال بازی می​کند و موقعیت​های بسیاری هم ایجاد می​کند ولی متاسفانه ساختار دفاعی ما از نیم​فصل دوم دچار مشکل شد و نتوانستیم نقطه ضعف​مان را برطرف کنیم و کل تیم ما در دفاع مشکل داشت و متاسفانه کارمان به اینجا کشیده شد. امیدوارم در بازی برگشت با مس کرمان نتیجه خوبی به دست آوریم و تیم در لیگ برتر حفظ شود و مسئولان برای سال آینده این نقطه ضعف را برطرف کنند و تیم خوبی را روانه مسابقات کنند تا بتواند از آبرو و شرف مردم خوزستان دفاع کند.

مجیدی افزود: گلی که ما در بازی رفت به مس زدیم در بازی برگشت خیلی به ما کمک می​کند و مس کرمان نمی​تواند مانند دیدار روز گذشته دفاعی بازی کند و می​آید که گل بزند و تیم ما هم معمولا خارج از خانه و مقابل تیم​هایی که حمله می‌کنند خیلی خوب بازی می​کند. در هر صورت فوتبال است و نمی​توان چیزی را پیش​بینی کرد و ما تلاش​مان را می​کنیم که دست پر برگردیم.

وی درباره دعوتش به اردوی تیم‌ملی، گفت: خدا را شکر می​کنم که من و مهدی مومنی از تیمی به اردوی تیم ملی دعوت شدیم که فکر می​کنم هیچ کس از آن توقع نداشت و این نشان می​دهد که تیم ما پتانسیل خوبی دارد و ویسی هم بازیکنان خوبی جذب کرده بود. در هر صورت خیلی خوشحالم که توانستم به صورتی بازی کنم که نظر آقای کی​روش را جذب کنم. من با توجه به مسابقات مرحله پلی​آف نمی​توانم در اردو شرکت کنم و امیدوارم اگر به اردوی بعدی دعوت شدم، لیاقت پوشیدن پیراهن تیم‌ملی را داشته باشم. باتوجه به پستی که در آن کار می‌کنم و کمبود بازیکنی که در این پست در ایران داریم، خیلی امیدوارم که بتوانم در تیم‌ملی حضور پیدا کنم و اگر هم اکنون به این مهم نرسیدم، برای سال​های آینده تلاش می​کنم که این اتفاق بیفتد. از کی‌روش نیز تشکر می​کنم.

مدافع تیم استقلال خوزستان درباره ادامه همکاری با استقلال خوزستان، عنوان کرد: من یک سال دیگر با باشگاه استقلال خوزستان قرارداد دارم و در حال حاضر تمام تمرکزم این است که تیم در لیگ برتر حفظ شود. نیم‌فصل دوم هم که از پرسپولیس پیشنهاد داشتم به خاطر باشگاه و شخص آقای ویسی نرفتم و ماندم، چرا که نسبت به این باشگاه تعهد داشتم. در هر صورت امیدوارم بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و بعد با خیال راحت​تر بتوانم درباره آینده تصمیم خوبی بگیرم که موجب پیشرفت فوتبالم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.