سرمربی ایتالیایی شالکه بعد از آن که نتوانست با سران این باشگاه به توافق برسد از هدایت این تیم استعفا کرد.

به گزارش ایسنا، روبرتو دی‌ماتئو نتوانست در مدت کوتاهی که هدایت این تیم را به دست گرفت نتایج خوبی را به دست آورد و از سمت خود استعفا کرد.

سایت رسمی باشگاه شالکه اعلام کرد که دی‌ماتئو بعد از گفت‌وگویی که با مدیر باشگاه داشت تصمیم گرفت که به همکاری خود پایان دهد و به همین علت فصل آینده دیگر مربی شالکه نخواهد بود.

دی‌ماتئو درباره استعفای خود گفت: هر چند نشست من با هورست هلدت، مدیر بخش ورزش باشگاه شالکه سازنده بود اما از همان ابتدا نیز می‌دانستم که راه به جایی نخواهیم برد و به همین خاطر نیز تصمیم گرفتم تا خودم از ادامه همکاری انصراف دهم. ما اختلاف‌نظرهای اساسی برای فصل آینده داشتیم و چاره‌ای جز این تصمیم نداشتم.

شالکه در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا نتوانست نتایج درخشانی را به دست آورد و با قرار گرفتن در جایگاه ششم جدول رده‌بندی تنها می‌تواند در انتخابی لیگ اروپا به میدان برود.

دی‌ماتئو هفتم اکتبر سال قبل میلادی هدایت شالکه را برعهده گرفت و نتوانست با این تیم نتایج درخشانی به دست بیاورد. شالکه در ۱۰ دیدار اخیر خود تنها دو بار به پیروزی رسید.

رسانه های آلمانی از مذاکره باشگاه شالکه با یورگن کلوپ سخن به میان آوردند اما بعید به نظر می‌رسد که سرمربی سابق دورتموند به هدایت تیمی چون شالکه راضی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.