کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد دیدار برگشت گامبا اوزاکا ژاپن و اف‌سی سئول کره‌جنوبی را داوران ایرانی قضاوت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های گامبا اوزاکا ژاپن و اف‌سی سئول کره‌جنوبی از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۴:۳۰ فردا چهارشنبه به وقت تهران برگزار می‌شود که علیرضا فغانی به عنوان داور، رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان کمک‌های وی و حسن اکرمی به عنوان داور چهارم این دیدار را قضاوت خواهند کرد.

همچنین روبرت جان تورس از گوام به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و جان آنتونی دی کاستا از هند به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.

از سوی دیگر، دیدار گوانگژو اورگراند چین و سئونگنام کره‌جنوبی فردا چهارشنبه درحالی برگزار می‌شود که حامد مومنی به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت حضور در این بازی از سوی AFC دعوت شده است، دیداری که ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است روشن ایرماتوف به عنوان داور وسط، رسولف و سعیدوف به عنوان کمک‌های وی و کاسیموف به عنوان داور چهارم از ازبکستان این دیدار را قضاوت کرده و ادوارد مک گریگور از استرالیا به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.