در شبی که مسئولان باشگاه الاهلی کارشکنی کردند سرمربی تیم نفت به خوبی توانست بازیکنانش را آرام کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال نفت تهران که روز گذشته (دوشنبه) تهران را ترک کرد تا برای دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل الاهلی به عربستان برود، در فرودگاه جده با مشکلات زیادی مواجه شد.

مهدی حجت‌الاسلامی، پدر میلاد حجت الاسلامی هم که از روزنامه‌نگاران قدیمی است و همراه با کاروان تیم نفت راهی عربستان شده است، به یاد فرزند خود گزارشی از اتفاقات شب گذشته را برای خبرگزاری تسنیم ارسال کرده است.

«اعضای تیم فوتبال نفت شب گذشته از طریق فرودگاه دبی عازم جده شدند که پس از رسیدن آنها به عربستان پلیس فرودگاه جده برای دادن ویزا به اعضای این تیم مشکلات زیادی به وجود آورد. کار به جایی کشید که مسئولان تیم نفت تصمیم گرفتند به دلیل این رفتارها به ایران بازگردند. در ادامه هم کار بالا گرفت و نفتی‌ها به شدت با مسئولان فرودگاه عربستان به مجادله پرداختند. این مجادله نیز باعث تعجب سایر مسافران فرودگاه جده شده بود که چرا چنین رفتاری از سوی مسئولان فرودگاه اتفاق افتاده است.

نماینده باشگاه الاهلی عربستان که میزبان نفتی‌ها بود، با اطلاع قبلی از این موضوع به عمد با تأخیری دو ساعته به فرودگاه آمد و وارد سالن ترانزیت شد. او وقتی هم که با چنین شرایطی روبه‌رو شد، خود را کنار کشید و به مسئولان نفت گفت که نمی‌تواند کاری انجام دهد و در فرودگاه فقط پلیس تصمیم‌گیرنده است. در این میان بعد از آزار و اذیت‌هایی که صورت گرفت و تهدید مسئولان نفت مبنی بر اینکه به ایران باز می‌گردیم، پلیس پس از چهار ساعت معطلی ویزای اعضای تیم نفت را صادر کرد.

در این بین علیرضا منصوریان به خوبی توانست شاگردانش را آرام کند تا آنها خود را درگیر جنگ روانی باشگاه الاهلی نکنند. مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ هم که همراه تیم نفت در سفر به عربستان حضور دارد، پس از دیدن چنین رفتاری از سوی سعودی‌ها و کارشکنی آنها بسیار عصبانی شد. پس از حل مشکل هم تیم راهی هتل محل اقامت شد و بازیکنان پس از استراحت صبح امروز در کنار هم صبحانه صرف کردند و بعدازظهر نیز تمرین پیش از بازی را انجام خواهند داد».

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )