مدیرعامل باشگاه رئال مادرید برای اخراج مربیان خوب خود دلایل عجیب و غریبی داشته که از دید رسانه‌های اسپانیایی هرگز علمی و منطقی نبوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بسیاری از هواداران رئال مادرید هر سال به خاطر رفتار غیرمنطقی مدیرعامل باشگاه مورد علاقه خود دلخور می‌شوند، فلورنتینو پرس مدیری است که به تصمیم ناگهانی شهرت دارد و البته که باشگاه رئال مادرید حتی در سطح مدیریت هم هرگز ثبات نداشته و این بی ثباتی به طبقات دیگر هرم نیز منتقل شده است و بی نظمی و جابجایی در سطح مربیان، پزشکان و بازیکنان نیز رویت می‌شود.

وقتی دل بوسکه اخراج شد، رئال مادرید، بازیکنانش و مربیانش همگی در اوج بودند، فلورنتینو پرس که دلیلی برای توضیح دادن به خبرنگاران نمی‌دید، در جملاتی مختصر و کوتاه گفت: ذهنیت او بیش از حد سنتی بود و نیاز داشتیم به کسی که در تیم مدرنیته را تزریق کند و تاکتیک تیم پیشرفته‌تر شود.پرس یک روز پس از اخراج کارلوس کی‌روش پرتغالی نیز گفت: به نظرم در تیم بی قانونی و عدم اقتدار وجود دارد، به یک تغییر رادیکالی و بنیادین نیاز داشتیم.

این مدیرعامل همچنین پس از اخراج پیگرینی تصریح کرد: از اینکه تیم بی عیب و نقصی را به ما تحویل داده بسیار ممنونم اما این کافی نیست و ما باید پروژه خود را پیش ببریم.

مربیان زیادی پس از اخراج با این طرز تفکر اشتباه مواجه بودند، از این دست می‌شود به مورینیو، کاماچو، لوکزامبورگو، سانچس، گارسیا رمون، خوانده راموس و برند شوستر اشاره کرد.

اکنون رئال مادرید، آنچلوتی را از دست داده و پرس در توجیه تصمیمی که اتخاذ کرده می‌گوید: به یک تحول جدی نیاز داشتیم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.