مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به وضعیتش برای فصل آینده گفت: من به احتمال فراوان در این تیم نمی‌مانم چون در دو سال گذشته سختی‌های زیادی کشیدم.

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیتش برای فصل آینده گفت: فعلاً که وضعیت باشگاه راه‌آهن مشخص نیست و من هم خبر خاصی ندارم. البته احتمال اینکه در این تیم بمانم بسیار کم است. من دو سال عذاب‌آور در راه‌آهن داشتم و می‌خواهم از این تیم جدا شوم. ما با خون دل این تیم را در لیگ برتر حفظ کردیم ولی هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد.

وی ادامه داد: ما امیدوار نیستیم که به حق و حقوق‌مان برسیم ولی از خدا می‌خواهیم که مثل ماندن در لیگ برتر دوباره سورپرایز شویم و مسئولان باشگاه راه‌آهن حق و حقوق بازیکنان را بدهند. ما واقعاً امسال خیلی تلاش کردیم و پول بازیکنان راه‌آهن از حلال هم حلال‌تر است.

منوچهری در پاسخ به این سؤال که مقصد بعدی‌اش کدام تیم است، گفت: من دو تیم را دوست دارم و اگر شرایط مهیا بود و پیشنهادی داشتم، دوست دارم که در یکی از آنها بازی کنم. البته من امسال هم از کار کردن با فرهاد کاظمی چیزهای زیادی یاد گرفتم و دوباره خوشحال می‌شوم که با این مربی کار کنم، هرچند که نمی‌دانم او سال آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: من چیزهای زیادی از کاظمی یاد گرفتم و دوست داشتم چند سال پیش با این مربی کار می‌کردم. آقا فرهاد به من گفت اگر در ۲۵ سالگی شاگردش بودم، به عنوان مهاجم نوک تیم ملی بازی می‌کردم. با این حال هنوز هم دیر نشده و من انگیزه زیادی دارم که چیزهای جدیدی یاد بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.