سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای ما هیچ جایزه و پاداشی بالاتر از خوشحالی هواداران نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در مورد وضعیت پرسپولیس قبل از دیدار مقابل الهلال عربستان، گفت:‌ شرایط تیم بسیار خوب است با توجه به میزان آمادگی بازیکنان انتظار انجام یک بازی خوب را از تیم دارم.

وی افزود: بازیکنانی مثل حمید علی‌عسگری، مهدی طارمی و اومانیا که قبلاً احساس درد داشتند در تمرینات دیشب اعلام کردند درد ندارند و این مسئله می‌تواند به ما کمک کند. به ریاض آمدیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با کارشکنی مسئولان عربستان سعودی و مشکلاتی که برای کاروان پرسپولیس به وجود آمد تصریح کرد: این مسائل لجاجت و انگیزه بازیکنان ما را بیشتر می‌کند و آنها با تمام انگیزه و توان به میدان می‌روند. به بازیکنان گفته‌ام کسی نمی‌تواند برای خستگی و عصبانیت توجیه بیاورد و باید با همه وجود بازی کند.

ایوانکوویچ تأکید کرد: سرنوشت صعودمان در دستان خودمان است و خودمان می‌توانیم صعود به مرحله قبل را رقم بزنیم. هواداران از هر چیزی برایمان مهمتر هستند و چه زمانی که کنار پرسپولیس بودم و چه زمانی که در تیم ملی حضور داشتم می‌دیدم هواداران در سخت‌ترین شرایط کنار تیمشان هستند و برای موفقیت پرسپولیس تمام تلاششان را می‌کنند. برای خوشحالی هواداران هر کاری می‌کنیم. هیچ جایزه‌ای برایمان بالاتر از خوشحالی هواداران نیست و امیدواریم امشب این اتفاق بیفتد.

وی در پایان در مورد اینکه آیا قول صعود می‌دهد گفت: قول دادن آسان‌تر از هر کاری است، افرادی که خیلی جدی نیستند قول می‌دهند. به عنوان سرمربی پرسپولیس این قول را می‌دهم که با همه وجود برای شادی دل هواداران به میدان برویم و تا آخرین قطره خون‌مان بجنگیم و برای شادی هواداران هرکاری می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.