کادرفنی تیم ملی فوتبال امید ایران در آستانه سفر به ترکیه وضعیت نامشخصی دارد و وضعیت این تیم در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی امید ایران در دی‌ماه در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ به میدان می‌رود.

اولین اردوی تیم ملی امید قبل از شروع این مسابقات قرار است ۱۵ خرداد آغاز شود و این تیم به کشور ترکیه سفر کند.

کار تیم ملی امید درحالی کمتر از ۱۰ روز دیگر آغاز خواهد شد که هنوز وضعیت کادرفنی این تیم معلوم نیست.

محمد خاکپور که در مرحله اول هدایت تیم ملی امید را بر عهده داشت هنوز با فدراسیون قرارداد ندارد. از طرف دیگر گفته می‌شود مدرک مربیگری این مربی برای نشستن روی نیمکت تیم امید در این مسابقه کفایت نمی‌کند.

این روزها اخبار ضد و نقیضی از فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد. گفته می‌شود خود خاکپور هم به خاطر بی توجهی فدراسیون فوتبال و مشکلاتی که سر راه او قرار گرفته علاقه‌ای به ماندن در این تیم ندارد.

از طرف دیگر گفته می‌شود چند گزینه مربیگری از جمله مهدی تارتار مدنظر فدراسیون فوتبال است تا روی نیمکت مربیگری این تیم بنشینند. البته هنوز هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه نام او برای حضور در تیم ملی امید مطرح شده و این شایعه از سوی فدراسیون به گوش می‌رسد، عنوان کرد: چیزی در این مورد نشنیدم و کسی با من صحبت نکرده است. البته قبل از حضور محمد خاکپور برای تیم ملی امید نامم مطرح شده بود.

وی افزود: شنیدم محمد خاکپور مشکلاتی به خاطر مدرک مربیگری دارد. امیدوارم مشکل او حل شود. اما اگر به حضور نیاز باشد این مسئله را می‌پذیرم و هر کمکی که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

سرمربی صبای قم در لیگ چهاردهم در مورد اینکه یکی از مشکلات خاکپور این بوده که کارلوس کی‌روش بازیکنان تیم ملی امید ایران را همزمان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌کند، اظهار داشت این مسئله با برگزاری جلسه بین مربیان دو تیم قابل حل است و باید راهکار مناسبی پیدا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.