اخراج کارلو آنچلوتی تیتر مهم روزنامه‌های اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، صفحه نسخت روزنامه مارکا به نظرسنجی در مورد خریدهای رئال برای فصل آینده اشاره کرد. در این نظرسنجی که بین شهروندان مادریدی انجام شد، دخئا با ۵۰.۸ درصد بیشترین رای را به خود اختصاص داد. ۴۲ درصد هم به پوگبا و ۳۰ درصد به مارکو وراتی رای داده‌اند.

همچنین در این نظرسنجی نیمی از مردم خواستار ماندن کاسیاس هستند.

تیتر دیگر این روزنامه به امتیازهای چهار بازیکن رئال مادرید در فصل ۲۰۱۵ - ۲۰۱۴ پرداخت. شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی به کریس رونالدو ۷.۸۱، راموس ۷.۳۱، کاسیاس ۵.۷۲ و گرت بیل ۵ امتیاز دادند.

از عناوین مهم روزنامه مارکا اخراج آنچلوتی است. فلورنتینو پرس توضیحی درباره اخراج او از رئال‌مادرید نداد و قرار است تا ۷ روز آینده سرمربی جدید معرفی شود. همچنین اعلام شد فرناندو هیرو هم از رئال مادرید می‌رود.

روزنامه آ اس نیز به برکناری آنچلوتی پرداخت و نوشت پرس که به نظر مضطرب می‌رسید کارلتو را اخراج کرد و از معرفی جانشین او در هفته دیگر خبر داد. پرس توضیحی برای این کار نداشت.

در تیتر مهم دیگر روزنامه به علاقه باشگاه آتلتیکو مادرید به خرید وراتی و همچنین علاقه تیم‌های چلسی و بایرن به خرید گریژمان اشاره شده اما آتلتیکو اعلام کرده است او را نمی‌فروشد.

یکی از تیترهای این روزنامه به صحبت‌های دنی آلوس در ارتباط با ترک بارسلونا اشاره دارد. آلوس گفته است: به من بی‌احترامی کردند. کاری که من برای تیم انجام دادم هیچکس انجام نداد.

تیتر یک موندو دپورتیوو هم به اخراج کارلتو از سوی پرس پرداخت. آنچلوتی نهمین مربی اخراج شده است. دل‌بوسکه، کی‌روش، کاماچو، رامون، لوپس کارو، پیگرینی و مورینیو هشت مربی دیگر بودند. همچنین این روزنامه بنیتس و زیدان را از گزینه‌های جانشینی کارلتو نام برد. ترک دنی آلوس و پدر شدن ژاوی در پایان سال تیترهای دیگر این روزنامه است.

روزنامه اسپورت نیز تیتر یک خود را به برکناری کارلتو اختصاص داد و نوشت این اخراج در ادامه حضور رونالدو در این تیم تاثیرگذار است. اسپورت همچنین به ترک نوکمپ از سوی دنی آلوس اشاره کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.