گروهی از بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید از سرمربی ایتالیایی خود که دوشنبه شب رسماً از سمتش برکنار شد، قدردانی و همکاری‌‌شان با او را لذتبخش توصیف کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از تأیید خبر اخراج کارلتو آنچلوتی توسط فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید، تونی کروس اولین کسی بود که واکنش نشان داد و در پیامی از سرمربی ایتالیایی خود تشکر کرد.

کروس که تابستان سال گذشته از بایرن مونیخ به کهشانی‌ها پیوست تنها یک فصل فرصت داشت که تحت نظر کارلتو در رئال مادرید بازی کند اما بابت همین یک فصل که در آن هم هیچ جامی نبرد، از سرمربی اخراجی تیمش قدردانی کرد.

وی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: ممنونم رئیس! کار کردن با تو لذتبخش بود! برایت در آینده موفقیت و بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

مارسلو و خامس، دو بازیکن دیگر رئال مادرید هم به اینکه فلورنتینو پرس اعتراف کرد خبر اخراج آنچلوتی را حتی به گوش بازیکنان تیم هم نرسانده است، واکنش نشان دادند.

مارسلو، مدافع برزیلی کهکشانی‌ها در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی عکسی از خودش در کنار آنچلوتی و دیگر اعضای کادر فنی تیم گذاشته و زیر آن نوشته است: آنچلوتی بابت همه چیز از تو متشکریم. تو واقعاً فوق‌العاده‌ای. خداحافظ !

خامس رودریگس، هافبک کلمبیایی رئال‌ هم اینگونه از کارلتو قدردانی کرد: «رئیس از تو بابت همه چیز متشکریم. در تک‌تک لحظاتی که اینجا بودی از تو درس گرفتم».

فلورنتینو پرس و دیگر اعضای هیئت‌ مدیره باشگاه رئال مادرید در حالی تصمیم به برکناری آنچلوتی گرفتند که با وجود ناکامی این مربی ایتالیایی برای کسب جام در این فصل، تقریباً تمام بازیکنان و گروهی پرشماری از هواداران تیم خواهان ابقای کارلتو بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.