سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها پس از تأیید خبر برکناری‌اش از سمت مربیگری رئال مادرید نظر خود را راجع به دو فصلی که در سانتیاگو برنابئو حضور داشت، اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید شب گذشته (دوشنبه) خبر برکناری کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم را پس از سپری کردن یک فصل بدون جام تأیید و اعلام کرد که جانشین کارلتو هفته آینده مشخص می‌شود.

در پی اعلام این خبر از سوی پرس، آنچلوتی که این روزها شایعه بازگشتش به میلان برای هدایت روسونری شنیده می‌شود، در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی پیامی برای هواداران رئال گذاشت که نشان می‌داد او چندان هم از تصمیم رئیس کهکشانی‌ها برای اخراج وی ضربه نخورده است.

آنچلوتی در این پیام نوشته است: می‌خواهم دو سال فوق‌العاده‌ای را که در رئال مادرید داشتم، در ذهنم نگه دارم. تشکر از باشگاه، هواداران و بازیکنانم بابت این دو سال فوق‌العاده.

اخراج آنچلوتی از سوی رئالی‌ها، تصمیمی بود که پرس بعد از مشورت با اعضای هیئت مدیره باشگاه اعلام کرد. کهکشانی‌ها حالا یک هفته باید در انتظار بمانند تا پرس و همکارانش از میان گزینه‌های مورد نظر خود که رافائل بنیتس، سرمربی ناپولی و اونای امری، سرمربی سویا، مهمترین آنها هستند یکی را به عنوان جانشین کارلتو در فصل آینده معرفی کنند.

آنچلوتی در دو فصل مربیگری‌اش در رئال مادرید به همراه این تیم چهار جام کسب کرد که یکی از آنها در جام حذفی، یکی دیگر در لیگ قهرمانان (دسیما)، یکی در سوپرجام اروپا و دیگری در جام باشگاه‌های جهان بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.