مشاور سازمان خصوصی‌سازی گفت: به محض اینکه وزرای تائید کننده اهلیت حاضران در مزایده نظر نهایی خود را اعلام کنند نتیجه اعلام می‌شود.

جعفر سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه چه زمانی نتیجه مزایده چهارم اعلام می‌شود، گفت: امور را دنبال می‌کنیم تا هرچه زودتر نتیجه مزایده را اعلام کنیم. به محض اینکه صورت جلسه‌ سه وزیر تاییدکننده صلاحیت حاضران در مزایده به امضا برسد با دوستان رسانه‌ای تماس می‌گیریم تا نتیجه مزایده اعلام شود.

وی در مورد اینکه چه زمانی جلسه وزیران برای بررسی اهلیت حاضران در مزایده انجام خواهد شد، اظهار داشت: از این موضوع اطلاع ندارم اما احتمالا جلسه برگزار شده و فقط باید نظر نهایی پس از جمع‌بندی‌هایی که صورت می‌گیرد اعلام شود.

مشاور سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این سوال که آیا قانون برای اعلام نتیجه مزایده محدودیت زمانی گذاشته است، گفت: به لحاظ قانونی محدودیتی از لحاظ زمانی برای اعلام نتیجه مزایده نداریم. معمولا حدود دو هفته یا ۱۰ روز پس از برگزاری مزایده نتیجه اعلام می‌شود. در مزایده سوم که اولین مشتری‌ها بسته‌های خود را تحویل دادند نتیجه سه، جهار روزه اعلام شد اما در حال حاضر نتیجه هنوز اعلام نشده است.

سبحانی در پاسخ به این سوال که شایعه شده به خاطر اینکه استقلال مشتری ندارد و قرار نیست این تیم را به سمند بدهند برای اینکه جو منفی بین هواداران آنها ایجاد نشود نتیجه مزایده چهارم را اعلام نکردید گفت: این مسائل ذهنیت دوستان است که آن را مطرح می‌کنند. این صحبت‌ها را درک می‌کنم. وقتی کاری به تاخیر می‌افتد این مسائل حاشیه‌ای مطرح می‌شود و هر کسی از ظن خود نظری را بیان می‌کند اما ما این موارد را نه تایید و نه رد می‌کنیم ولی چیزی که واقعیت دارد این است که مسئله به این شکل نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.