ستاره برزیلی بارسلونا سکوت خود را شکست. او به انتقاد از رفتار سران آبی-اناریها با او پرداخت و تاکید کرد که ماندن یا جدایی او از آبی-اناریها در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش ایسنا، دنی آلوس از بازیکنانی است که وضعیت او در بارسلونا در هاله‌ای از ابهام است. هنوز معلوم نیست که آیا آبی-اناریها او را می‌خواهند یا اینکه با جدایی‌اش موافقت خواهند کرد. سیاست نامعلوم سران آبی-اناریها در برخورد با این بازیکن برزیلی باعث ناراحتی او شده است.

آلوس سرانجام سکوت خود را شکست و به انتقاد از سران بارسلونا پرداخت و آنها را به بی احترامی به او متهم کرد.

این بازیکن برزیلی که بیشترین تعداد بازی را با پیراهن آبی-اناریها دارد، گفت: در سال جاری چیزهای بسیاری را تحمل کردم. یاوه‌گویی‌های زیادی شنیدم. دیگر چاره‌ای جز صحبت کردن ندارم چون احساس می‌کنم که به من بی احترامی می‌شود. هر چیزی حد و مرزی دارد و نباید از آن فراتر رفت.

او ادامه داد: وقتی من می‌گویم مورد بی احترامی قرار گرفته‌ام منظور سخنانی است که هیئت مدیره درباره‌ام بر زبان می‌آورند. آنها می‌گویند که من آدم پول پرست و به دنبال پول بیشتری هستم اما باید بگویم که اصلا اینگونه نیست. تنها چیزی که من به دنبال آن هستم احترام و قدردانی است. اگر قرار است که آنها از من قدردانی نکنند پس باید بگویم که اینجا باشگاه مناسبی برای من نیست. باشگاه بارسلونا آن گونه که شایسته و بایسته است با من برخورد نمی‌کند.

او ادامه داد: رئیس باشگاه به خوبی می‌داند که چگونه باید با من برخورد بکند اما این کار را نمی‌کند. الان باید اعتراف کنم که عقل و پاهای من خارج از باشگاه بارسلونا است با این حال با این تیم قرارداد دارم و باید به آن پایبند باشم. باشگاه بارسلونا تنها سه، چهار ماه آن هم به خاطر بهتر شدن بازی من تلاش کرد تا قراردادم را تمدید کند.من ۷ فصل است که در بارسلونا بازی می‌کنم و باید نگاهی عادلانه به من داشته باشند. در شرایط کنونی تنها به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم با بارسلونا تاریخ‌ساز شوم بعد از آن تصمیم نهایی خود را اعلام خواهم کرد.

آلوس درباره رابطه خود با لوئیس انریکه گفت: سرمربی تیم از عملکرد من راضی است. اگر انریکه به من اعتماد نداشت الان همه چیز به هم ریخته بود. درباره آینده‌ام با انریکه صحبت نکرده‌ام. هنوز زمان کافی برای این کار را دارم.

این بازیکن برزیلی به این سوال که آیا باشگاه جدید خود را انتخاب کرده است، اینگونه پاسخ داد: نه فعلا به این موضوع فکر نمی‌کنم. هنوز نمی‌دانم که آیا در بارسلونا باقی می‌مانم یا از این تیم جدا می‌شوم. در هر حالت بارسلونا در قلب من باقی خواهد ماند. سال‌های فراموش نکردنی را در این تیم پشت سرگذاشته‌ام. من پیش از این با رئیس باشگاه صحبت کرده‌ام و به او گفتم که دوست دارم در بارسلونا باقی بمانم چرا که دوست ندارم به آینده فکر کنم.

آلوس در پایان سخنان خود به ستایش از ژاوی پرداخت و درباره او گفت: من افتخار می‌کنم که در کنار بازیکن بزرگی چون ژآوی بازی کرده‌ام. براین باورم که بازیکن دیگری چون او ظهور نخواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.