هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم الشباب عربستان در صعود ما به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بی‌تأثیر نبود و با این شرایط خاطره خوشی از عربستانی‌ها داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان ایران در بازی رفت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل رقبای عربستانی خود با یک گل به پیروزی رسیدند و حالا امیدوارند حداقل با کسب یک تساوی در بازی برگشت بتوانند راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شوند. وحید امیری که خیلی‌ها او را بهترین بازیکن این فصل نفت تهران می‌دانند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم راجع به اوضاع تیمش و مسائل مختلف به سوالات مطرح شده پاسخ داد:

تسنیم: شرایط تیم نفت قبل از سفر به عربستان چطور است؟

خدا را شکر در بازی رفت توانستیم نتیجه خوبی مقابل الاهلی کسب کنیم و جا دارد در اینجا تشکری هم از هوادارانی داشته باشم که برای حمایت از نماینده ایران به ورزشگاه آزادی آمدند. خوشبختانه شرمنده مردم نشدیم و توانستیم آنها را خوشحال به منزل بفرستیم.

تسنیم: خودتان فکر می‌کردید نزدیک به ۱۵ هزار هوادار برای تشویق نفت به ورزشگاه آزادی بیایند؟

به هر حال ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان  هستیم و این بازی جنبه ملی داشت. از طرفی حریفان ما از تیم‌های حوزه خلیج فارس هستند و حساسیتی در مورد این کشورها در بین مردم ایران وجود دارد. با این حال ما از اینکه ورزشگاه را به آن شکل دیدیم به نوعی سورپرایز شدیم و نهایت تلاش خود را کردیم تا شرمنده آنها نشویم.

تسنیم: به نظر می‌آمد اتفاقاتی که در هفته آخر لیگ رخ داد باعث شده بود بازیکنان نفت با انگیزه بیشتری در بازی مقابل الاهلی ظاهر شوند؟

تیم ما در این فصل در سه جام حضوری موفق داشت و مدعی ظاهر شد. متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که باعث شد قهرمانی لیگ را از دست بدهیم و طبیعی است که برای دو جام دیگر تلاش بیشتری از خود ارائه دهیم تا نتیجه زحمات‌مان را بگیریم. البته در لیگ قهرمانان آسیا بحث نام ایران هم مطرح است و همین مسئله وظیفه ما را در این رقابت‌ها سنگین‌تر می‌کند و همه با تمام وجودمان برای موفقیت ایران در این مسابقات تلاش می‌کنیم.

تسنیم: فکر می‌کنی بهترین نتیجه‌ای که می‌توانید در عربستان به دست آورید چه باشد؟

خوشبختانه در تهران گلی دریافت نکردیم و این یک امتیاز مثبت برای تیم ماست. در عربستان باید به دنبال یک بازی منطقی و فکورانه باشیم تا انشاءالله از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

تسنیم: این ذهنیت در بین شما وجود ندارد که عربستانی‌ها برای صعود از این مرحله به هر ترفندی روی بیاورند؟

نه اصلاً ما ذهنیت منفی نسبت به تیم‌های عربستانی نداریم بلکه اتفاقاً در مرحله گروهی تیم الشباب عربستان با وجود اینکه شانسی برای صعود نداشت تیم پاختاکور را شکست داد و این مسئله در صعود ما بی‌تأثیر نبود. به هر حال اگر عربستانی‌ها می‌خواستند مانع صعود ما به مرحله حذفی شوند خیلی راحت می‌توانستند این کار را انجام دهند. با این شرایط باید خاطره خوشی از آنها داشته باشیم.

تسنیم: در مورد عملکرد خوب خودت در این فصل که با حضور موفق در تیم ملی همراه شد صحبت کن.

کی‌روش به من لطف دارد که در چند اردوی اخیر مرا در بین نفرات دعوت شده قرار داد. جا دارد بابت این مسئله از تمامی همبازیانم تشکر کنم، چرا که اگر تلاش آنها نبود نمی‌توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم. امیدوارم بتوانم در آینده بازیکن مؤثری برای تیم ملی کشورم باشم.

تسنیم: قبلاً گفته بودی خیلی دوست داری به فوتبال اروپا راه پیدا کنی، همچنان این انگیزه در تو وجود دارد؟

قطعاً هدف من همین است و نهایت تلاش خود را می‌کنم تا به فوتبال اروپا راه پیدا کنم. بازی در این سطح آرزوی هر فوتبالیستی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. اگر دری به فوتبال اروپا برای من باز شود حتماً از آن استقبال می‌کنم اما در هر صورت من تحت قرارداد باشگاه نفت هستم و باید تابع تصمیمات باشگاه باشم.

تسنیم: گفته می‌شود اگر منصوریان به استقلال برود چند بازیکن خوب نفت هم راهی این تیم خواهند شد.

من از این موضوع اطلاعی ندارم و همانطور که گفتم تحت قرارداد باشگاه نفت هستم. در حقیقت هر باشگاهی که مرا بخواهد باید با باشگاهم مذاکره کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.