نفت ایران در حالی در بازی برگشت مقابل الاهلی به میدان خواهد رفت که عربستانی‌ها کارشکنی را از همان فرودگاه آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فقط یک گام دیگر برای صعود نفت ایران به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقیمانده است. علیرضا منصوریان و نفت که قهرمانی لیگ برتر را در هفته آخر از دست دادند، خیال‌شان راحت است که در بازی فردا شب با الاهلی عربستان بازی همزمانی وجود ندارد که بخواهند نتیجه بازی را به حریف اشتباهی اعلام کنند!

نفتی‌ها در بازی رفت بازی را با یک گل به سود خود به پایان بردند اما آنها و همه کسانی که دیدار رفت را نگاه کردند، قطعا حسرت می‌خورند که چرا نماینده کشورمان نتوانست از موقعیت‌های زیادی که بدست آورد، استفاده کرده تا با خیال آسوده به بازی برگشت فکر کند. نکته مثبتی که در نفت وجود دارد، اعتماد به نفس برخی بازیکنان این تیم است که پس از پایان بازی رفت اعلام کردند نفت در زمین حریف هم موقعیت‌های زیادی بدست می‌آورد. نفتی‌ها باید بدانند که شاید اعتماد به نفس زیادی به آنها غرور کاذب بدهد و مانند بازی با العین امارات شکست سنگینی متحمل شوند.

بی‌شک منصوریان می‌داند که باید به بازیکنانش یادآوری کند که غفلت می‌تواند آنها را از رویای صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا دور کند. گزینه این روزهای تیم استقلال همیشه در صحبت‌های خود اعلام کرده که هدف نفت دفاع از پرچم ایران است و برای این مسئله همه تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت اما در سوی دیگر باید مراقب کارشکنی عربستانی‌ها هم باشند که فضا را در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری شاهزاده عبدالله الفیصل جده به سود الاهلی پیش نبرند. آنها کارشکنی را از فرودگاه آغاز کردند و قطعاً تا پایان مسابقه ادامه خواهند داد.

این دیدار ساعت ساعت ۲۲:۱۵ چهارشنبه شب برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.