رئیس باشگاه رئال مادرید بعد ار برکناری آنچلوتی گفت: تصمیم قطع همکاری با کارلتو کار سختی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید بعد از برکناری آنچلوتی گفت: قطع همکاری با کارلتو تصمیم سختی بود.

وی افزود: کارلتو رابطه خوبی با بازیکنان داشت و در کسب دهمین قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا نقش اصلی را بازی کرد البته ما مایل به ادامه همکاری با وی بودیم اما در کل با رای مجموع مدیران باشگاه مجبور به قطع همکاری با وی شدیم.

پرس که در نشست خبری که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد صحبت می‌کرد، افزود: به راحتی به این جمع‌بندی نرسیدم و پس از چند جلسه و بررسی دقیق وی را برکنار کردیم اما جا دارد در اینجا از تمام زحماتی که در طول فصل کشید از او تشکر کنیم.

وی افزود: شک نکنید که در پی بررسی دلایل ناکامی این فصل هستیم و کاری نداریم که باشگاه‌های چون چلسی، بارسا و یا بایرن مونیخ در صورت ناکامی هم ترجیح می‌دهند مربی خود را برکنار نکنند.اما با اینکه می‌دانستیم بازیکنان خواهان ماندن وی هستند مجبور به این تصمیم شدیم گرچه در طول سال‌های گذشته تنها کسی که ۳ سال متوالی توانست اینجا کار کند مورینیو بود اما او هم در نهایت برنابئو را ترک کرد.

وی در پایان گفت: هفته آینده مربی فصل بعد را انتخاب خواهیم کرد.

گفته می شود نزدیک‌ترین فرد به نیمکت رئال رافا بنیتز مربی اسپانیایی ناموفق ناپولی است.

آنچلوتی در فصل گذشته قهرمانی در لیگ قهرمانان پس از ۱۰ سال و کسب قهرمانی جام حذفی را برای رئال مادرید به ارمغان آورد اما در این فصل نتوانست روند مثبت خود را ادامه دهد و در نهایت فصل خالی از جام برای وی وشاگردانش خاتمه یافت.

رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس حذف شد و در جام حذفی نتیجه را با اتلتیکو مادرید واگذار کرد و در نهایت در لالیگا در آخرین گام‌ها با تساوی مقابل والنسیا از کورس قهرمانی جا ماند و به عنوان دوم رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.