دبیرکل فدراسیون فوتبال معتقد است که سپ بلاتر بار دیگر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال خواهد شد.

علیرضا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص سفری که به سوئیس دارد، اظهار داشت: دعوت رسمی از ما شده و به همین دلیل قرار است با علی کفاشیان و دکتر هراتیان راهی سوئیس شویم. ابتدا به خاطر پروتکلی که وجود دارد این سفر را انجام می‌دهیم و انتخابات فیفا نیز برگزار می‌شود که باید در این انتخابات شرکت کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه سپ بلاتر و علی بن‌الحسین با یکدیگر رقابت می‌کنند، پیش‌بینی ما این است که بازهم بلاتر به ریاست فیفا انتخاب شود و شانس او بالاتر است.

«رأی فدراسیون فوتبال ایران در انتخابات فیفا سپ بلاتر است یا علی بن‌الحسین؟» دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال، اظهار داشت: رأی ما مشخص است اما نمی‌توانم این رأی را اعلام کنم. هر رأی ارزش خودش را دارد و باید در جهت حفظ منافع ملی باشد. با این حال پیش‌بینی می‌کنم بلاتر بار دیگر رئیس فیفا شود چون او ارتباطات خوبی دارد و ما هم باید تلاش کرده تا علاوه بر ارتباطات، کرسی‌های بین‌المللی هم کسب کنیم.

اسدی با بیان اینکه در شرایط فعلی فضای خوبی ایجاد شده و باید از این فضا استفاده کرد، گفت: در فضایی که دیپلماسی وجود دارد باید از این فرصت به خوبی استفاده و با مسئولان فیفا ارتباط برقرار کنیم. باید با گفت‌وگو فضا را آماده کنیم تا مراودات افزایش پیدا کند و برای فوتبال ایران امتیاز بگیریم. در سوئیس مذاکراتی خواهیم داشت تا هماهنگی لازم برای برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مذاکره ما برای انجام بازی دوستانه برای تمام رده‌های ملی است اما بیشتر تیم ملی بزرگسالان مدنظر ماست.

اسدی درباره اینکه به نظر می‌رسید اردوی تیم ملی در ترکیه قطعی شده اما در برنامه تیم ملی این اردو لحاظ نشده گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری این اردو نبود و حتی نامه برگزاری اردوی ترکیه را هم نوشته بودیم. از نظر ما برگزاری این اردو قطعی بود و مشکل مالی در این راه وجود نداشت و همه چیز آماده بود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم امید و مشکلاتی که اخیراً برای کادرفنی این تیم به وجود آمده است، یادآور شد: باید به تیم امید هم توجه شود و نباید نگاه‌ها چندگانه باشد. این بازیکنان جوان نیاز به توجه دارند و باید برای حل مشکل آنها و کادرفنی تیم امید تلاش کنیم تا کار بدون دغدغه دنبال شود.

اسدی درباره مشکلات پرسپولیسی‌ها و نفتی‌ها در سفری که به عربستان داشتند و اینکه آیا به آنها کمک خواهد شد تا شکایت‌شان عملی شود، گفت: این موضوع بستگی به درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس و نفت دارد. باید ببینیم آنها چه اقدامی خواهند کرد و بعد از آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.