مدیرعامل تیم فوتبال نفت گفت: مسئولان فرودگاه جده نهایت کارشکنی را علیه تیم ما انجام داده‌اند و بیش از ۳ ساعت در این فرودگاه معطل شده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، منصور قنبرزاده مدیرعامل تیم فوتبال نفت تهران در گفت‌وگو با برنامه ۹۰ اظهار داشت: متأسفانه مسئولان فرودگاه جده نهایت کارشکنی را انجام داده‌اند و بعد از ۳ ساعت معطلی در فرودگاه بهانه آورده‌اند که ویزای شما فرودگاهی است و بعد از اینکه ناظر AFC از آنجا بیرون رفت کارشکنی را ادامه دادند و اقدام به چهره‌نگاری و انگشت‌نگاری از ما کردند.

وی افزود: حدود ۳ ساعت است که معطل هستیم و در این باره نماینده کنسولگری ایران برای رفع این مشکل در فرودگاه حاضر شده است.

قنبرزاده ادامه داد: مسئولان فرودگاه جده گفته‌اند که باید در اکیپ‌های ۵ و ۶ نفره خارج شویم اما ما گفته‌ایم که تیم یک گروه کامل است و باید به صورت کامل از فرودگاه خارج شویم.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت عنوان کرد: مخالفت آنها باعث شد که ما تقاضا کنیم که پاسپورت‌های ما را بدهند و ما را دیپورت کنند و تبعاتش را باید بپذیریم. انگشت‌نگاری و چهر‌ه‌نگاری از ما در شرایطی است که تیم ما یک ماه قبل در عربستان حضور داشت و ویزایی که ما دریافت کرده‌ایم ۷۰ روز اعتبار دارد.

وی با اشاره به اینکه اصلاً در ایران با تیم الاهلی عربستان این کار انجام نشد، بیان داشت: نماینده باشگاه الاهلی در فرودگاه حضور دارد و حتی از ما هم عذرخواهی کرده است  و عنوان کرده که هیچ اختیاری در فرودگاه ندارد.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: این شرایطی که عربستانی‌ها برای ما به وجود آوردند باعث شده که بازیکنان هم قسم شوند تا در خاک عربستان این تیم را حذف کنیم و جواب بی‌احترامی به یک ملت را به عربستانی‌ها بدهیم مردم هم دعا کنند و امیدوارم بتوانیم انتقام این بی‌احترامی را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.