مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: در فرودگاه جده به ما ظلم شده و به همین دلیل می‌خواهیم به ایران برگردیم.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص کارشکنی عربستانی‌ها در فرودگاه جده گفت: اینجا فقط به ما بی‌احترامی می‌کنند و ما زیر بار این ظلم نمی‌رویم. اکنون خواسته‌ایم گذرنامه‌های ما را بدهند تا برگردیم.

وی افزود: با مأموران فرودگاه جده دعوا کردیم، چون ۳ ساعت و نیم است که ما را معطل کرده‌اند و پاسپورت‌های ما را نمی‌دهند که از گیت عبور کنیم. ابتدا گفتند ویزای ما فرودگاهی است و بعد هم بهانه انگشت‌نگاری را آوردند. خواستیم انگشت نگاری کنیم اما گفتند دستگاه خراب شده و حالا هم مشخص نیست دستگاه را کجا برده‌اند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد: با سفیر ایران در عربستان تماس گرفتیم که قرار شده او خودش را به سرعت به فرودگاه برساند و مشکل را حل کند. بعد از ۳ ساعت و نیم معطلی گفتند در گروه‌های ۵ نفره باید از گیت عبور کنیم اما ما قبول نکردیم، چون یک تیم هستیم و باید به صورت تیمی برویم.

قنبرزاده درباره اینکه باشگاه نفت کمتر از ۱۵ دقیقه کاروان تیم الاهلی را از فرودگاه امام خمینی (ره) بیرون آورد و چرا در واکنش به این میهمان نوازی چنین اتفاقی رقم خورده است، گفت: این کارشکنی عربستانی‌هاست. نماینده باشگاه الاهلی به فرودگاه آمده اما می‌گوید این اتفاق مربوط به حکومت عربستان است و دست آنها نیست اما این اتفاق اصلاً عادی نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۵ )