مهاجم باواریایی‌ها بر این باور است پپ گواردیولا جز معدود کسانی بود که پس از جدایی هاینکس می‌توانست امید بایرن برای تکرار سه‌گانه قهرمانی را زنده نگه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه بایرن‌مونیخ با یوپ هاینکس سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا را در فصل ۱۳-۲۰۱۲ فتح کرد با پپ گواردیولا وارد دوره جدید خود شد. سرخپوشان مونیخی در فصل اول حضور این مربی اسپانیایی قهرمان بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان شدند و تا مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفتند ولی آنها در فصل اخیر تنها فاتح بوندس‌لیگا شدند و در مرحله نیمه‌نهایی دو رقابت لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان حذف شدند.

توماس مولر  در این باره گفت: تیمی که یوپ هاینکس کنار هم قرار داد و به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان رساند، یکی از بهترین تیم‌های تاریخ باشگاه بایرن‌مونیخ بود. هاینکس خیلی پرجنب و جوش بود و  در کنار شوقی که به کارش داشت خیلی هم باهوش بود. وقتی یوپ از بایرن رفت کسی که جای او را در بایرن می‌گرفت باید از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بود چون تکرار چنین سه‌گانه قهرمانی کار آسانی نبود.

وی افزود: تنها فردی همانند گواردیولا می‌توانست رویای تکرار سه‌گانه را زنده نگه دارد و فکر می‌کنم او تا حدود زیادی این کار را کرد و به این کار ادامه خواهد داد. همه ما می‌دانستیم که پپ مربی بزرگی است و چه سبک بازی را دوست دارد.

مهاجم ملی‌پوش باواریایی‌ها تأکید کرد: هاینکس و فن‌خال در پیشرفت من نقش خیلی زیادی داشتند و از من بازیکنی اینچنینی ساختند. هاینکس به من بیشتر بازی داد و با توجه به اینکه در دوران بازیگری‌اش خود مهاجم بوده توصیه‌های خوبی به من برای گلزنی می‌کرد. در کنار اینها چطور می‌شود زیر نظر پپ گواردیولا کار کنی و چیزی یاد نگیری؟

مولر ۲۵ ساله گفت: فن‌خال هم تأثیر زیادی روی پیشرفت حرفه‌ای‌ام داشت و از این بابت قدردان او هستم. لوئیز کمک شایانی به من کرد. او بود که در من چیزی را به عنوان یک مهاجم دید که فرد دیگری ندیده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.