سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه بودن سیدصالحی و کریمی به تیم روحیه می‌دهد، گفت: البته نبودن آن‌ها به تیم ضربه نمی‌زند و آن‌ها با حضور در ورزشگاه روحیه را تیم منتقل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله ویسی پس از پیروزی تیمش در برابر مس کرمان در دیدار پلی آف لیگ بر‌تر اظهار داشت: شرایط سختی را در بازی امروز تجربه کردیم و با اینکه تجربه حضور در پلی آف را نداشتیم اما شجاعانه بازی کردیم.

وی افزود: تاکنون از مس کرمان جلو هستیم ولی در بازی برگشت کار سختی پیش رو داریم اما با نتیجه‌ای که در کرمان کسب می‌کنیم مردم خوزستان را خوشحال می‌کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به صحبت‌های سرمربی مس کرمان گفت: میثاقیان نظر خودش را دارد و من هم می‌گویم در بازی برگشت ما پیروز میدان هستیم.

وی بیان کرد: از مردم خوزستان، رسانه‌ها و پیشکسوتان فوتبال این استان تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت یار تیم آبی پوش خوزستان بودند.

ویسی با بیان اینکه حضور ما در پلی آف سبب ایجاد تغییر در نظر هیئت مدیره شده است، عنوان کرد: من در استقلال خوزستان ماندنی هستم و برای لیگ پانزدهم باید تیم را خوب ببندیم.

وی با اشاره به غیبت کریمی و سیدصالحی در بازی امروز اظهار داشت: بودن آن‌ها به تیم کمک می‌کند اما نبودن آن‌ها نیز به تیم آسیبی وارد نمی‌کند و امروز ان‌ها با حضور در ورزشگاه به تیم روحیه دادند.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: ما در کرمان برای حفاظت از نتیجه‌مان حاضر می‌شویم و با کسب بهترین نتیجه در لیگ ۱۵ شرکت می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.