اکبر میثاقیان در یک صحنه نسبت به تصمیم داور بازی اعتراض شدیدی کرد و این اعتراض به حدی بود که بطری آب را به سمت نماینده فدراسیون فوتبال پرتاب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و مس کرمان عصر امروز (دوشنبه) در بازی رفت پلی‌آف لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. 

* با اینکه درهای ورزشگاه غدیر اهواز از ساعت ۱۶:۳۰ بر روی تماشاگران باز شد و تماشای بازی رایگان بود اما استقبال خوبی از این بازی صورت نگرفت. حدود ۲ هزار تماشاگر برای دیدن بازی به ورزشگاه آمدند که البته در بین آنها تماشاگران کرمانی به چشم نمی‌خورد.

* لیدر معروف تیم فولاد و برخی از هواداران این تیم در کنار هواداران استقلال خوزستان به تشویق تیم خوزستانی پرداختند.

* عادل کلاه‌کج بازیکن خوزستانی تیم فوتبال راه آهن برای دیدن بازی در جایگاه ویژه ورزشگاه غدیر اهواز حضور پیدا کرده بود.

* در دقیقه ۳۵ بازی داور گل مسی‌ها را آفساید اعلام کرد که این موضوع اعتراض میثاقیان به تصمیم حسین زرگر، داور بازی را در پی داشت. شدت این اعتراض به حدی بود که بطری آب را به سمت نوذر رودنیل نماینده فدراسیون پرتاب کرد و باعث خیس شدن وی شد! این حرکت باعث شد رودنیل وی را فرا بخواند اما سرمربی مس با بی‌توجهی به این درخواست ناظر به سمت نیمکت تیم خود رفت.

* از دقیقه ۳۵ تماشاگران اهوازی نسبت به اینکه بازیکنان مس برای وقت‌کشی خود را روی زمین می‌انداختند معترض بوده و شعارهایی همچون اکبر ضد فوتبال، اکبر مافیایی و اکبر برج میلاد سر می‌دادند.

* در دقیقه ۶۴ سیروس سنگچولی، دروازه‌بان مس خودش را روی زمین انداخته بود که این موضوع باعث توقف بازی برای دقایقی شد و شعارهای هواداران اهوازی را به نشانه اعتراض به دنبال داشت. سیروس پورموسوی هم به نشانه اعتراض به درون زمین رفته و می‌خواست به سمت سنگچولی برود که داور چهارم از وی خواست به نیمکت تیمش برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.