مدافع ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس به دلیل آسیب‌دیدگی در بازی اخیر بانوی‌پیر ممکن است فرصت حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را دست بدهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ بارتزالی، مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس در بازی شنبه شب بانوی‌ پیر برابر ناپولی در هفته سی‌وهفتم سری A از ناحیه ران دچار پارگی رباط درجه یک شده و این بدان معناست که او ممکن است جدال تیمش و بارسلونا را در فینال لیگ قهرمانان اروپا از دست بدهد.

بارتزالی ۳۴ ساله در نیمه اول این بازی که با پیروزی ۳ بر یک بیانکونری خاتمه یافت، مجبور به ترک میدان شد و معایناتی که امروز (دوشنبه) روی پای او صورت گرفت، تأیید کرد که در ناحیه ران پای راست دچار پارگی رباط شده است.

سایت باشگاه یوونتوس در خصوص وضعیت بارتزالی نوشته است: بارتزالی اکنون درمان خود را شروع خواهد کرد و وضعیت او به طور روزمره تحت نظر خواهد بود تا امکان رسیدن او به فینال لیگ قهرمانان بررسی شود.

باتزالی از سال ۲۰۱۱ که از ولفسبورگ به یوونتوس ملحق شد یکی از مهره‌های کلیدی و ثابت ترکیب اصلی بانوی‌ پیر بوده و نقشی کلیدی در سه قهرمانی نخست تیمش در سری A طی چهار فصل گذشته ایفا کرده است. او در این فصل اما به دلیل مشکلی که از ناحیه قوزک پا داشت، در ماه مارس سال جاری توانست برای اولین بار در ترکیب اصلی یووه قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.