مربی تیم‌ملی فوتبال ساحلی گفت: بعد از هفته هفتم مستبقات لیگ راهی برزیل خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، عباس هاشم‌پور، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره وضعیت آمادگی بازیکنان این تیم اظهار داشت: خوشبختانه چهارمین اردوی تیم ملی ظهر امروز (دوشنبه) به پایان رسید و بازیکنان به باشگاه‌های خود برگشتند تا دوباره بعد از برگزاری هفته پنجم بازیکنان وارد اردو  می‌شوند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر حسن عبداللهی در دیدار تیمش برابر گلساپوش یزد در هفته سوم لیگ‌برتر از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شده که تیم پزشکی در حال مداوای این بازیکن است. امیدوارم تا مسابقات جام جهانی پرتغال به بهبودی کامل برسد چرا که عبداللهی یکی از بازیکنان پرتجربه تیم ملی است و حضورش در این مسابقات یک وزنه سنگین برای تیم به حساب می‌آید.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی یادآور شد: بازی‌های لیگ برتر را مرتباً رصد می‌کنیم و همواره به دنبال استعدادهای جدید و جوان هستیم تا بتوانیم در نهایت بهترین و شایسته‌ترین بازیکنان را به تیم‌ملی دعوت کنیم.

هاشم‌پور در پایان گفت: بعد از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر به اردوی برزیل می‌رویم و در آنجا چند دیدار دوستانه با تیم‌های مطرح لیگ ساحلی برزیل خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.