رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای برگزاری اردوی تیم ملی در ترکیه مشکل مالی نداریم اما هنوز برگزاری این اردو ۵۰، ۵۰ است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان در خصوص اردوی تیم ملی در ترکیه که هنوز برگزار شدن یا نشدن آن قطعی نشده است اظهار داشت: در حال بررسی این موضوع هستیم و کی‌روش آخرین نفری است که در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند و اگر قطعی شود از سوی سرمربی تیم ملی اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بابت برگزاری این اردو مشکل مالی وجود دارد یا نه که پیش از این گفته شده بود به دلیل مشکلات مالی برگزاری اردوی ترکیه در حالت ابهام قرار دارد، گفت: از نظر منابع مالی مشکلی نداریم و برای برگزاری اردوی ترکیه پول فراهم شده است. مطمئنا اگر لازم باشد که تیم ملی به این اردو برود کی‌روش موافقت خود را اعلام خواهد کرد و تیم ملی به اردو می‌رود اما هنوز برگزاری این اردو ۵۰، ۵۰ است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا تیم ملی در اردوی احتمالی ترکیه بازی دوستانه‌ای خواهد داشت یا خیر، خاطر نشان کرد: از ابتدا هم قرار نبود که در ترکیه بازی دوستانه‌ای داشته باشیم و بعد از این اردو در تاشکند بازی دوستانه‌ای با ازبکستان برگزار خواهیم کرد و سپس برای دیدار با ترکمنستان آماده می‌شویم.

کفاشیان درباره لغو جلسه اعلام نتیجه مزایده چهارم سرخابی‌ها گفت: از ابتدا هم گفته بودیم با این مقررات که برای باشگاه‌ها وجود دارد امکان واگذاری پرسپولیس و استقلال نیست چرا که نه درآمدزایی وجود دارد و نه حق پخش پرداخت می‌شود. وقتی باشگاه‌ها نمی‌توانند از درآمد حق پخش استفاده‌ای کنند خصوصی‌سازی هم هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. ما هنوز ریالی بابت حق پخش نگرفته‌ایم و هنوز از این بابت طلبکاریم.

کفاشیان درباره خبر یکی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه آقازاده فوتبال مازاراتی میلیاردی دارد و این موضوع به پسرش (احسان کفاشیان) باز می‌گشت، گفت: ما بابت این خبر به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده‌ایم و قانون همه چیز را بررسی خواهد کرد اگر آقایان مدعی هستند که خبر درستی زده‌اند بهتر است ثابت کنند. این موضوعات به هیچ وجه صحت ندارد و دروغ و افتراست. دروغی که گفتن آن از منافقان هم بر نمی‌آید. بهتر است از خودشان بپرسید که چرا این همه علیه من هجمه وارد می‌کنند. پسر من نه پورشه دارد، نه مازراتی و شرکت.

وی درباره نتیجه اتفاقات هفته پایانی لیگ گفت: دیگر قرار نیست هیچ اتفاقی رخ بدهد و همه این نتایج را اعلام کرده‌ایم.

رئیس فدارسیون فوتبال درباره اینکه مسئولان باشگاه پیکان گفته‌اند بابت نتیجه نگرفتن‌شان از شکایت، قرار است به فیفا شکایت کنند تا نتیجه این تیم مقابل راه‌آهن تغییر کند گفت: شکایت آنها هیچ تاثیری نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.