دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شروع هر بازی مشکلات و سختی‌ها را پشت سرمان می‌گذاریم به نام و عشق پرسپولیس به میدان می‌رویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سوشا مکانی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:خوشبختانه تیم در شرایط روحی و روانی خوبی قراردارد و از نظر فنی به ثبات لازم رسیده‌ایم. همه مصمم هستیم تا هیچ عاملی تمرکز ما را بر هم نریزد تا تمام توان‌مان را به کار بگیریم و موفق شویم.

وی که در آستانه سفر به عربستان با حکم کمیته انضباطی روبرو شد، ادامه داد: به تهران که برگردم موضوع را پیگیری می‌کنم اما الان کار مهمی داریم. هواداران پرسپولیس توقع دارند. ما برای دفاع از اعتبار تمام فوتبال ایران به میدان می‌رویم و به نام پرسپولیس و ایران با تمام وجود کار خواهیم کرد و مصمم هستیم مسایلی از این دست یا مشکلات سفر خللی در اراده و تمرکز ما ایجاد نکند.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطر‌نشان کرد: تیم ما اکنون شخصیت خوبی پیدا کرده است. باشگاه و تیم مشکلات زیادی داشتند ولی با شروع هر بازی، همه چیز را پشت‌سر گذاشتیم و حالا هم با تمام وجود می‌خواهیم با موفقیت در این بازی هواداران را خوشحال کنیم. طبعاً می‌دانیم حریف ممکن است دست به هر اقدامی بزند ولی ما می‌خواهیم روند فعلی را ادامه دهیم.

مکانی در باره اینکه الهلال تاکنون در ریاض برابر پرسپولیس موفق نبوده است، تصریح کرد: به اعداد و ارقام کاری نداریم و فقط می‌خواهیم نتیجه بگیریم. حریف ما به پیروزی نیاز دارد و این می‌تواند شرایط را از جهاتی برای ما بهتر کند تا بتوانیم با یک بازی منطقی و حساب شده شرایط را برای کسب نتیجه دلخواه فراهم کنیم. در این شرایط اگر بتوانیم گل  بزنیم، کار را برای حریف خود سخت‌تر کرده‌ایم. ما خودمان را برای همه چیز آماده کرده‌ایم. می‌خواهیم کار در ۹۰ دقیقه تمام شود اما ممکن است کار به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی هم بکشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.