دلیل لغو نشست اعلام برنده چهارمین مزایده واگذاری استقلال و پرسپولیس تایید نشدن اهلیت خریداران از سوی سه وزیر حاضر در کارگروه اعلام شده است. با این حال هنوز مشخص نیست برندگان چه زمانی معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالی که قرار بود نشست خبری اعلام برنده چهارمین مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بعدازظهر امروز دوشنبه برگزار شود، ساعاتی قبل از این نشست اعلام شد برندگان امروز معرفی نخواهند شد و این نشست لغو شده است.

سید جعفر سبحانی در گفتگو با مهر در مورد دلایل لغو جلسه اعلام نتایج برندگان مزایده سهام باشگاه‌های سرخابی گفت: برای اعلام نتیجه مزایده الزاما لازم بود که صورتجلسه به امضا و تایید سه وزیر اقتصاد، ورزش  و دادگستری برسد.

مشاور سازمان خصوصی سازی افزود: در ابتدا باید مشخص شود که آیا مزایده چهارم برنده دارد یا خیر؟ و اگر برنده دارد چه کسی است.   در نهایت مرجع تایید برنده‌های مزایده مطابق قانون باید به تایید سه وزیر عضو هیات عالی واگذاری رسیده باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار بود تا ظهر امروز نتایج براساس تایید وزرا به دست ما برسد که سازمان خصوصی سازی هم براساس آن نتایج را اعلام کند اما صورت‌جلسه به دست سازمان خصوصی سازی نرسیده است، بنابراین نتوانستیم نتیجه را اعلام کنیم.

سبحانی با ذکر این مطلب که بعید است نتیجه مزایده امروز مشخص و اعلام شود، تصریح کرد: به محض مشخص شدن نتیجه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مشاور سازمان خصوصی سازی در پاسخ به این سئوال که یکی از رسانه‌ها به نقل از یک منبع آگاه اسامی برندگان مزایده را اعلام کرده است، گفت: این گونه اخبار صحت ندارد و به محض مشخص شدن نتیجه، سازمان خصوصی سازی نتیجه را به صراحت اعلام خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه نتیجه مزایده به دست ما نرسیده بود، ناچار شدیم که خبرنگاران را از کنسل شدن این جلسه مطلع کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.