رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: عزم مجلس برای جلوگیری از برگزاری مزایده چهارم و ملغی کردن برنده مزایده در تصمیم سازمان خصوصی سازی بی‌تاثیر نبوده است.

مقداد نجف‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص لغو مزایده چهارم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط سازمان خصوصی سازی گفت: اعتقاد من و بسیاری از نمایندگان مجلس این بود که مزایده چهارم واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال طبق قانون نباید برگزار می‌شد و به همین دلیل ۱۳۵ نماینده آن را امضا کرده و اگر پیگیری بیشتری می‌کردیم تعداد امضاها به ۲۰۰ هم می‌رسید. به هر حال اگر این مزایده برنده‌ای هم می‌داشت فردا (سه شنبه) در صحن مجلس به آن رسیدگی و لغوش می‌کردیم.

وی در خصوص اینکه آیا اولتیماتوم برخی نمایندگان مجلس برای جلوگیری از برگزاری مزایده چهارم و ملغی کردن برنده مزایده در این تصمیم سازمان خصوصی سازی تاثیرگذار بوده، اظهار داشت: مجلس فشاری برای لغو این مزایده به سازمان خصوصی سازی نیاورد بلکه فقط مشاوره داد. عزم مجلس برای جلوگیری از برگزاری مزایده چهارم و ملغی کردن برنده مزایده در این تصمیم بی‌تاثیر نبوده است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر یک از این دو باشگاه بیش از ۲۰ میلیون هوادار دارند و حساسیت موضوع بالا است. رسیدگی به این موضوع باید با دقت بیشتری صورت گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که با شرایط فعلی مکانیزم مد نظر شما برای واگذاری دو باشگاه چیست گفت: بهتر است هر یک از باشگاه را برای یک پروسه ۳ تا ۵ ساله به بخش خصوصی اجاره داده و ۴۹ درصد سهام آن را در اختیار هواداران قرار داده و ۵۱ درصد آن را نیز در اختیار اجاره دهندگان قرار گیرد و نمایندگان سهامداران نیز در هیئت مدیره صاحب کرسی باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.