رئیس هیئت فوتبال خوزستان گفت: هیئت مدیره شرکت فولاد چون بومی نیستند می‌خواهند با دادن بودجه‌ای خیلی کمتر از فصل گذشته، با مدیران مستعفی تیم را به زمین بکوبند.

کاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه آیا پس از استعفای سه تن از مسئولان ارشد باشگاه فولاد با آنها تماس داشته و دلیل این موضوع را جویا شده گفت: پس از استعفای سه مدیر ارشد باشگاه فولاد با صیادنژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه صحبت کردم. دغدغه مسئولان باشگاه از ابتدای سال این است که برای لیگ پانزدهم طبق زمان بندی که برنامه ریزی کرده‌اند تیمی خوب و مدعی را ببندند و به همین دلیل از اوایل سال ۹۴ جلسات متعددی را با مسئولان و نمایندگان شرکت فولاد برگزار کردند. در واقع مدیران باشگاه برای محقق شدن اهداف خود حتی به تصویب بودجه‌ای معادل لیگ چهاردهم هم رضایت داده‌اند.

وی افزود: در آخرین جلسه‌ای که حدود ۲ هفته پیش با حضور استاندار برگزار شد مسئولان شرکت فولاد به استاندار قول مساعدت به باشگاه را دادند اما در این مدت متوجه شدیم آنها نه تنها نمی‌خواهند بودجه‌ای معادل لیگ چهاردهم برای باشگاه در نظر بگیرند بلکه مبلغ بودجه مورد نظر آنها برای لیگ پانزدهم خیلی کمتر از لیگ چهاردهم است، همین موضوع موجب استعفای سه تن از مدیران ارشد باشگاه فولاد شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در خصوص دلیل این کار مسئولان شرکت فولاد خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد بومی نیستند بنابراین فقط به منافع شرکت فکر می‌کنند و به فکر این تیم بومی که بارها برای آنها و استان خوزستان افتخار آفرینی کرده نیستند. در آمد آنها از فعالیت در این استان است و به دلیل نوع فعالیتی که دارند باعث برهم زدن محیط زیست می‌شوند بنابراین اگر نخواهند خدماتی اینچنینی بدهند و از تیم فولاد که عشق مردم خوزستان است حمایت نکنند چه فایده‌ای دارد؟

طالقانی تاکید کرد: مسئولان شرکت فولاد باید بدانند مردم نسبت به آنچه آنها انجام می‌دهند آگاه بوده و همه مسائل را رصد می‌کنند. هدف آنها این است که با تصویب بودجه و اعتبار پایین، تیم را توسط همین مدیران باشگاه که استعفا داده‌اند و سال‌ها برای این باشگاه زحمت کشیده‌اند به زمین بکوبند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استعفای سه مدیر ارشد باشگاه فولاد جنبه صوری دارد، گفت: این استعفا به هیچ وجه صوری نبوده و کاملا جدی است، بنابراین مطمئن باشید تا زمانی که شرایط تغییر نکند آنها به کار خود برنخواهند گشت.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر  با شرایطی که پیش آمده استاندار خوزستان به طور مستمر پیگیر موضوع است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.