سرمربی قرمزپوشان مرسی‌ساید باخت خارج از خانه تیمش برابر استوک‌سیتی را شرم‌آور توصیف کرد و گفت که اگر مسئولان لیورپول بخواهند، حاضر است از سمت خود کناره‌گیری کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل ۱۵-۲۰۱۴ لیگ برتر انگلیس برای لیورپول و استیون جرارد کاپیتان انگلیسی کهنه‌کار این تیم که آخرین بازی‌اش را برای قرمزپوشان مرسی‌ساید انجام داد، پایان تلخی داشت. لیورپولی‌ها که هفته گذشته در آخرین بازی جرارد در آنفیلد، ۳- یک به کریستال پالاس باخته بودند، شب گذشته (یکشنبه) با نتیجه ۶ بر یک برابر استوک سیتی باختند.

لیورپول خوش‌شانس بود که به خاطر این باخت سهمیه لیگ اروپا را هم از دست نداد، چرا که اگر منچسترسیتی ساوتهمپتون را ۲ – صفر شکست نداده بود، این شاگردان رونالدو کومان بودند که اکنون به جای لیورپول سهمیه لیگ اروپا را در اختیار داشتند.

بعد از این بازی، برندان راجرز که مردانش با ۶۲ امتیاز و به عنوان تیم ششم فصل را به پایان رساندند، گفت که اگر مسئولان باشگاه از او بخواهند آنفیلد را ترک کند، این کار را انجام خواهد داد.

راجرز به خبرنگاران گفت: باخت شرم‌آوری بود و اگر مالکان باشگاه از من بخواهند که بروم، خواهم رفت. به عنوان مربی تیم من مسئولیت کامل این شکست را می‌پذیرم و می‌دانم که باید به دنبال پیدا کردن مشکلات و نقاط ضعف تیم و رفع آنها باشیم. تمام هوادران لیورپول از این نتیجه شرمنده شده‌اند و به همین دلیل ما باید از آنها عذرخواهی کنیم.

وی در توصیف عملکرد تیمش عنوان کرد:عملکردمان در نیمه اول بازی افتضاح بود، افتضاح به معنای واقعی. همیشه گفته‌ام که کافی است از من خواسته شود که بروم اما هنوز فکر می‌کنم که می‌توانم چیزهای زیادی به لیورپول بدهم.

سرمربی ایرلندی قرمزپوشان مرسی‌ساید در پایان تأکید کرد: راستش را بخواهید، یک سری عوامل کلیدی در عملکرد ما در این بازی تأثیرگذار بودند که مرا متعجب نکردند. تابستان امسال در برخی از بخش‌ها نیاز است که تغییراتی صورت بگیرد، تغییراتی که به ما کمک خواهد کرد فصل آینده رقابت بهتری داشته باشیم. ما به عنوان یک تیم باید سخت تلاش کنیم تا این هدف محقق شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.