سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر ابراز امیدواری کرد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل پیگرینی که تیمش یکشنبه شب با پیروزی ۲ بر صفر بر ساوتهمپتون و با نایب‌قهرمانی در لیگ برتر به فصل بدون جام خود پایان داد به «بی‌بی‌سی اسپورت» گفت: در طول فصل تردیدی به خودم راه ندادم. دقیقاً می‌دانم که مالکین باشگاه در چه فکری هستند، آنها از این شرایط بدون جام خوشحال نیستند ولی آنها مالکینی نیستند که اگر یک فصل جامی را کسب نکردی، بگویند باید بروی. اینکه با این همه گل‌زده به قهرمانی نرسیدیم، طبیعی نیست ولی ما بهترین گلزن، بهترین دروازه‌بان و بهترین تفاضل گل را داشتیم، از این رو فکر می‌کنم امتیازات احمقانه‌ای از دست دادیم.

وی افزود: ما نتوانستیم فاتح لیگ برتر انگلیس شویم اما به نظرم به پایان بردن لیگ در مکان دوم جدول رده‌بندی آن‌هم با کسب ۶ پیروزی متوالی مهم بود. برای‌مان مهم بود که با پیروزی به کارمان در فصل جاری پایان بدهیم و با هواداران‌مان پایان خوب‌ در این این فصل را جشن بگیریم. حالا وقت آنالیز عملکرد تیمی در فصلی که گذشت، است. البته از علمکرد کلی خیلی راضی نیستم، نه به خاطر فاصله‌ای که بین ما و چلسی بود، بلکه به خاطر از دست دادن امتیازات مقابل تیم‌های حاضر در منطقه سقوط بود. باید بدانیم که نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

سرمربی ۶۱ ساله من‌سیتی که فصل گذشته برای این تیم قهرمانی در لیگ برتر و جام اتحادیه انگلیس را به ارمغان آورد اما این روزها شایعه اخراجش از این تیم به گوش می‌رسد، در پایان در پیامی به هواداران گفت: فصل بعد شما را می‌بینم... امیدوارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.