رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: شنیدم که جلسه اعلام برنده مزایده چهارم لغو شده و از این موضوع خوشحال شدم.

مقداد نجف نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد لغو اعلام برنده مزایده چهارم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: این خبر را شنیدم و به نظرم هم بهتر شد که این موضوع منتفی شد. البته من نمی دانم که کلا این مزایده منتفی شده یا نه ولی خوشحال می شوم که کلا این مزایده بهم بخورد.

وی افزود: در قانون هم پیش بینی شده که راه های دیگری برای واگذاری وجود دارد که یکی از آنها اجاره باشگاه است. چه اشکالی دارد که باشگاه به افرادی که اهلیت آنها مشخص است سه الی ۵ سال اجاره داده شود.

نجف نژاد تصریح کرد: من هم نمی گویم که خواسته ۱۳۵ نماینده مجلس قانون است اما ما می خواهیم که طرح دو فوریتی را قانونی کنیم. مطمئن باشید که اگر بدانیم مزایده ای به نفع یکی از دو باشگاه نبوده آن را برمی گردانیم. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این قدر خودکفا هستند که بتوانند درآمد خودشان را در آورند و تاکنون اگر نشده به این دلیل است که بی تدبیری از سوی ما شده است. به نظر من این مزایده باید بهم بخورد تا با دقت و تانی بیشتری تصمیم گیری شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه آیا این مسئله و بی تکلیفی بیشتر به ضرر استقلال تمام نمی شود گفت: ما همین هفته سرمربی خود را تعیین می کنیم و به امید خدا چارچوب گذاری می کنیم تا تیم به مشکل نخورد. هواداران نگران نباشند چون نمی گذاریم مشکلی پیش بیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.