سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه عربستانی ها نمی‌توانند پرسپولیس را با کارشکنی عصبانی کنند، گفت: ما با شوق به عربستان آمده ایم و با خیال راحت به مصاف الهلال می رویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از عربستان، برانکو ایوانکوویچ درباره دیدار پرسپولیس با الهلال عربستان اظهار کرد: ما با عشق و شوق زیادی به عربستان آمده ایم و بازیکنان هم شرایطی دارند که مرا نسبت به بازی برگشت امیدوار می‌کنند تا با خیال راحت به مصاف الهلال برویم.

وی  افزود: ما یک برد خوب در تهران به دست آورده ایم و یک گل خوب هم در دقایق پایانی زدیم. این می تواند همه چیز را به نفع ما رقم بزند تا امکان برگزاری بازی خوب با الهلال را داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیسس درباره کارشکنی عربستانی ها در فرودگاه و معطلی بیش از حد بازیکنان، تصریح کرد: هیچ کس با هیچ کاری نمی تواند ما را عصبانی کند. این مسائل مهم نیست. ما روز یکشنبه تمرین خوبی در تهران داشتیم. بازیکنان امروز هم استراحت خوبی دارند.

برانکو در پایان تاکید کرد: دلیل ندارد که ما از این اتفاقات به عنوان توجیه استفاده کنیم. این مسائل باعث می شود از هر چه که داریم در بازی با الهلال استفاده کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )