نایب رئیس باشگاه میلان اعتراف کرد که قصد سفر به مادرید را دارد هرچند فاش نکرد در پایتخت اسپانیا قرار است با چه کسی دیدار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان اعلام کرد که امروز (دوشنبه) به مادرید سفر خواهد کرد و به این ترتیب به شایعه بازگشت کارلو آنچلوتی، سرمربی حال حاضر رئال‌مادرید به روسونری دامن زد.

آنچلوتی که این فصل نتوانست جامی با کهکشانی‌ها کسب کند در آستانه اخراج از رئال‌مادرید است و تا پایان این هفته از سرنوشت خود مطلع می‌شود. این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی معتقدند او از سمت خود برکنار خواهد شد و احتمالاً به میلان بازخواهد گشت، تیمی که در فاصله سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ هدایت آن را برعهده داشت. گالیانی با اعلام اینکه قصد سفر به مادرید را دارد به این احتمال قوت بخشیده است. پیش از این هم سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان گفته بود که نسبت به بازگشت آنچلوتی راغب است و آن را اتفاقی مثبت می‌داند.

گالیانی در این خصوص اظهار داشت: من دارم به مادرید می‌روم و در آنجا قرار است دو دوست فوق‌العاده که سال گذشته با گروهی از بازیکنان بسیار خوب در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کردند، را ملاقات کنم. با این حال به شما نخواهم گفت که چه کاری قرار است انجام دهم. در مادرید کارهای زیادی هست که باید انجام دهم. من نگفته‌ام که برای دیدن آنچلوتی به مادرید می‌روم. ببینیم چه می‌شود.

نایب رئیس باشگاه میلان ادامه داد: برای من و برلوسکونی دیدن میلان در اواسط جدول ناراحت کننده است. تابستان امسال آستین‌های خود را بالا می‌زنیم تا میلان را دوباره به تیم اول ایتالیا تبدیل کنیم و بعد از آن در عرصه بین‌المللی رقابت خواهیم کرد.

گفته می‌شود میلان قصد دارد، ماریو ماندزوکیچ، مهاجم اتلتیکومادرید و جفری کندوگبیا از موناکو را جذب کند. گالیانی در واکنش به این موضوع به شوخی گفت: ماندزوکیچ در مادرید زندگی می‌کند و کندگبیا هم در مونت‌کارلو است. شاید در بین راه توقفی داشته باشیم تا آنها را هم ببینیم. در بازار نقل‌و‌انتقالات ما هرگز کمبود منابع نداشته‌ایم و طبق معمول امسال هم منابع لازم را برای دستیابی به اهداف‌مان خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.