مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: بعید می‌دانم دو فوریت مجلس در خصوص لغو مزایده بخواهد رأی بیاورد.

سیدجعفر سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اعلام برنده مزایده چهارم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت:‌ طبق قرار گذشته، ساعت ۱۴ امروز برنده را اعلام خواهیم کرد که پیش‌بینی من برای انتخاب شدن برنده در باشگاه پرسپولیس بیشتر است، چرا که این باشگاه سه متقاضی دارد و اگر صلاحیت یکی یا دو متقاضی رد شود، پیشنهاددهنده سومی وجود دارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خودروسازان داده شود، تأکید کرد: اینکه می‌گویند به شخص خاصی داده شود، برداشت اشتباهی است، زیرا نه تأکیدی می‌شود و نه سفارشی شده است، ضمن اینکه باید بگویم، دو شرکت سمند و نیوان ابتکار، زیرمجموعه‌های ایران خودرو و سایپا هستند که سهامدارشان کمتر از ۱۰۰درصد است و بخش خصوصی محسوب می‌شوند، به همین دلیل نه حضورشان و نه تقاضایشان منع قانونی دارد.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی یادآور شد: اهلیت هرکدام از متقاضایان اثبات شود، پس از آن به مبلغ پیشنهاددهنده نگاه می‌کنیم که بالاترین پیشنهاد را مدنظر قرار می‌دهیم. در حال حاضر ۴ متقاضی حضور دارند و باید ببینیم عصر امروز کدام متقاضی برنده خواهد شد.

سبحانی در مورد اینکه نجف‌نژاد اعلام کرده ۱۵۰ نماینده برای جلوگیری از مزایده چهارم نامه نوشته‌اند، گفت: ما قانون مجلس را انجام می‌دهیم و اگر هم‌اکنون شخصی نظری بدهد، صرفاً نظر خود او و یا چندین نفر است که هنوز به مصوبه و قانون تبدیل نشده است. وظیفه ما انجام قانون است که براساس مصوبه هیأت واگذاری و مجلس شورای اسلامی انجام می‌دهیم، مگر اینکه قانون مجلس تغییر کند، که بعید می‌دانم بخواهد دو فوریت آن رأی بیاورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.