ستاره ۳۳ ساله تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال که فردا پس از مدتی مصدومیت در ترکیب تیمش حاضر خواهد بود، از خوش‌بینی‌هایش برای برتری تیمش مقابل پرسپولیس، در گفت‌وگویی سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، یاسر سعید القحطانی مهاجم خوشنام و شاخص عربستانی در گفت‌وگویی از خوش‌بینی خود در مورد نتیجه گرفتن در دیدار با پرسپولیس سخن گفت.

این ستاره فوتبال عربستانی که تاکنون حدود ۱۰۰ بازی ملی نیز انجام داد در گفت‌وگو با یک رادیو ریاض تصریح کرد: من به بازیکنان‌مان خوش‌بینم و مطمئن هستم که می‌توانیم در مقابل پرسپولیس پیروز شویم. آن‌ها در بازی رفت هم که پیروز شدند، با اشتباه بازیکن‌مان بود، نه آن که آن‌ها قوی بوده باشند.

او که حالا ۳۳ سال دارد افزود: ما این بار از حضور هواداران‌مان بهره‌مندیم و جو ورزشگاه پشتیبان دیگر ما خواهد بود.

یاسر القحطانی که در دیدار رفت که سه‌شنبه هفته پیش برگزار شد مصدوم بود، این بار پس از بررسی‌های پزشکی، چنان‌که رادیو ریاض توصیف می‌کند، همچون اسبی چموش و تازه نفس در میدان خواهد بود.

یاسر القحطانی در سال ۲۰۰۷ عنوان بازیکن سال فوتبال آسیا انتخاب شد. تا پیش از آن سه بازیکن از عربستان موفق شده بودند این عنوان را نیز کسب کنند. وی به همراه تیم ملی فوتبال عربستان سعودی به مقام نایب قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ دست یافت.

القحطانی که گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال عربستان است، تا کنون ۱۲۰ بازی ملی و ۵۰ گل ملی به ثبت رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.