سرمربی تیم پیکان گفت: به چند دلیل از ابتدا معلوم بود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه راه‌آهن را در پرونده موتومبا تبرئه خواهد کرد.

صمد مرفاوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص رای کمیته انضباطی در مورد تبرئه شدن باشگاه راه آهن در پرونده موتومبا و بی‌نتیجه ماندن شکایت باشگاه پیکان گفت: از ابتدا معلوم بود کمیته انضباطی در خصوص باشگاه راه آهن چنین رایی می‌دهد. این حرف را به چند دلیل می‌گویم اول اینکه چرا به پرونده موتومبا پس از شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان و اعتراض مدیرعامل این باشگاه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر رسیدگی نشد یا چرا زمان زیادی از زمان شکایت باشگاه پیکان تا صدور رای به طول انجامید یا چرا وقتی هنوز نتیجه رسیدگی معلوم نبود زمان بازی پلی‌آف را اعلام کردند. به هر حال معلوم بود محرومیتی شامل باشگاه راه آهن نخواهد شد.

وی افزود: در این رای شاهد بی‌عدالتی از سوی کمیته انضباطی بودیم که باعث شد حق باشگاه پیکان تضییع شود. با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال ترکیه ITC موتومبا را برای نخستین بار رد کرد، مگر می‌شود مسئولان باشگاه راه‌آهن پیگیر موضوع بازیکن خارجی خود نباشند و در جریان وضعیت بازیکن تیمشان، قراردادی که با باشگاه قبل داشته و سایر مسائل دیگر از طریق مدیربرنامه‌های وی قرار نگیرند؟

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: فقط این موضوع نیست؛ مگر ناداوری‌هایی که جهانبازی در بازی راه آهن با ما انجام داد را فراموش کرده‌اید؟ اگر او درست سوت زده بود چرا در هفته بعد به جهانبازی قضاوت ندادند؟

مرفاوی در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان باشگاه پیکان از طریق شکایت به فیفا می‌توانند احقاق حق کنند گفت: به هر حال وقتی مسئولان باشگاه در داخل نمی‌توانند حق خود را بگیرند و شاهد بی‌عدالتی هستند چاره‌ای ندارند جز اینکه کار را به فیفا بکشانند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هیئت مدیره باشگاه استقلال از شما هم برنامه خواسته اظهار داشت: کسی از من برنامه نخواسته است و دوست ندارم درباره مسائل استقلال اظهار نظر کنم.

سرمربی پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا با واگذاری استقلال به بخش خصوصی اوضاع این تیم در فصل آینده بهتر خواهد شد، تاکید کرد: باید ببینیم چه کسانی استقلال را به دست می‌گیرند و چه برنامه‌هایی دارند بعد در این خصوص اظهار نظر کنیم. همانطور که گفتم نمی‌خواهم در شرایط فعلی در خصوص وضعیت استقلال اظهار نظر کنم چون شهر که شلوغ می‌شود هر کسی هر نظری دلش می‌خواهد می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.